Svijet
Njemačkim željeznicama do 2020. godine treba 100.000 radnika
Njemačke željeznice očajnički traže radnike.
Prema trenutnim procjenama ta će kompanija kroz sljedećih pet godina morati zamijeniti čak polovicu od 200.000 zaposlenika, piše Bild a prenosi N1. Glavni razlog kadrovskog pojačanja krije se u činjenici da mnogi aktualni zaposlenici uskoro odlaze u penziju.
Martin Seiler, voditelj ljudskih resursa Njemačkih željeznica, govori da bi do kraja 2019. godine kompanija trebala zaposliti čak 24.000 novih zaposlenika. Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sljedeće godine.
Istovremeno, njemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promjena planira povećati investicije u željeznice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8.000 radnih mjesta.
Njemačke željeznice trenutno, prije svega, traže vozače vozova te uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektro inženjere. Buduće generacije vozova trebale bi biti 'preciznije' i 'robusnije', kako bi se spriječilo neželjna kašnjenja i otkazivanja.
Kolika je prosjećna plata u tom sektoru?
To zavisi o vrsti posla. U kompaniji je trenutno angažovano čak 500 različitih zanimanja, među kojima su i kuvari, urednici, inženjeri i IT stručnjaci.
Vozači lokomotiva u prosjeku zarade 38.000 evra, no njihova plata može doseći i 50.000 evra. Prihodi konduktera kreću se od 34.000 do 46.000 evra godišnje (u bruto iznosu), dok službenici u željezničkim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 evra godišnje.
Djelatnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 te 46.000 evra godišnje, dok putnički savjetnici i prodavači karata mogu zaraditi do 39.000 evra.
Gradioci pruga prosječno uprihode do 42.000 evra bruto, a njihova plata ovisi o radnom iskustvu i naknadama za rad praznicima, nedjeljama i u noćnim smjenama. Tehničari za kontrolu i sigurnost u prosjeku zarade najveću godišnju platu koja se može popeti i do 52.000 evra, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta željeznica, čija je uloga usporediva s kontrolorima leta.
Izvor: N1