Tehnologija
Novim algoritmom Google mijenja način na koji vidimo vijesti na pretraživaču
Do sada su se Google News uglavnom usredotočile na najnovije pretrage, ali sada će istaknuti originalni sadržaj i zadržati ga na vrhu. Korisnicima će se omogućiti bolji pristup originalnom novinarskom izvještavanju o vijestima koje ih zanimaju
Američki pretraživač Google promijenio je svoj globalni algoritam pretraživanja kako bi na vrhu vijesti od sada isticao originalna izvještavanja.
To znači da kada otvorimo Google/Vijesti, više na prvom mjestu neće biti one koje su najviše "klikane" i popularne, već originalna vijest nastala istraživačkim novinarstvom, prenosi News 18.
"U današnjem ubrzanom svijetu vijesti, originalno izvještavanje o nekoj temi ne ostaje uvijek u središtu pozornosti", napisao je u četvrtak u svom blogu dopredsjednik Googlea Richard Gingras.
Kompanija će izdati i nove smjernice za svoje ocjenjivače, više od 10.000 ljudi koji ocjenjuju pretraživač. "Da bi validirali naše algoritme i pomogli našem sistemu shvatiti autoritet pojedinih stranica, imamo više od deset hiljada ocjenjivača iz čitavog svijeta koji procjenjuju naš rad. Njihova povratna informacija ne mijenja rang listu posebnih rezultata koje ocjenjuju. Umjesto toga, njihove se povratne informacije koriste za evaluaciju i poboljšanje algoritma na način koji je primjenjiv na sve rezultate", kazao je Gingras.
Do sada je Googleova pretraga vijesti težila da nadjača ono što je bilo najnovije i najopsežnije. "Davanje boljeg pristupu originalnom novinarstvu kroz sve vrste priča, u rasponu od filmova, sporta, muzike i slavnih osoba do ozbiljnog novinarstva iza pokreta #MeToo, Panamskih papira, znači pomaganje ljudima da budu informirani o vijestima koje im nešto znače", zaključuje Gingras.
Frontal