Svijet
Coca-Cola HBC uvodi Costa Coffee na 10 novih tržišta
Coca-Cola HBC, jedna od najvećih Coca-Colinih punionica na svijetu, planira sljedeće godine uvesti Costa Coffee na najmanje 10 od 28 tržišta, uključujući Bugarsku, Grčku, Mađarsku, Poljsku, Rumuniju, Rusiju i Švicarsku.
Tako će se usmjeriti pažnja na širok raspon potreba potrošača i kupaca na više prodajnih kanala i događaja, u skladu s vizijom kompanije Coca-Cole HBC da postane partner kupcima i potrošačima dostupan 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici.
„To je fantastična vijest koja će stvoriti pravu vrijednost za naše kupce i za nas”, rekao je Zoran Bogdanović, generalni izvršni direktor Coca-Cole HBC. „Uvrštavanje jake robne marke kao što je Costa Coffee u našu ponudu osiguraće nam da zadovoljimo potrebe svojih potrošača u raznovrsnijim prilikama, da se još više povežemo sa svojim kupcima u svim prodajnim kanalima i ojačamo svoju sposobnost da usmjerimo pažnju na svaki trenutak pijenja u toku dana. Naša dobro uspostavljena infrastruktura, procesi i sposobnosti oko kafe daju nam sve što je potrebno da punom snagom i s entuzijazmom iskoristimo ovu uzbudljivu priliku.”
Kafa je jedan od najunosnijih i najbrže rastućih izvora prihoda i profita u području komercijalnih pića. Riječ je o kategoriji od više milijardi dolara na 28 tržišta Coca-Cole HBC i predviđa se rast od 4% godišnje.
The Coca-Cola Company u januaru 2019. kupila je Costa Coffee i ubrzala poslovanje fokusirajući se na širenje prodaje u automatima i prodaje gotovih napitaka. Costa Coffee vodeća je kompanija za prodaju napitaka od kafe u Velikoj Britaniji, izrazito prisutna u Evropi, azijsko-pacifičkoj regiji, Bliskom istoku i Africi.
„Drago nam je što sarađujemo s Coca-Colom HBC kako bismo svoju odličnu kafu donijeli većem broju potrošača”, rekla je Jennifer Mann, predsjednica kompanije Global Ventures, za The Coca-Cola Company. „Ovaj novi sporazum još je jedan primjer kako Costa Coffee pomaže Coca-Coli da postane kompanija koja nudi napitke za svaku priliku.”
Frontal