Intervju
Mirela Džinić (Senses.ba): Senses želi potaknuti sva dječija čula!
Talentovana dizajnerica iz Travnika Mirela Džinić u novembru 2018. godine predstavila je bh. tržištu prvi dječiji brend Senses.ba koji je koncipiran kao poklon paket proizvoda od tekstila. U intervjuu za Frontal Mirela govori o ideji za nastanak ovog brenda, ljubavi prema modi, o uspjehu ali i planovima u budućnosti.
FRONTAL: Senses je prvi jedinstveni bosanskohercegovački poklon za djecu. Šta tačno podrazumijeva taj poklon?
DŽINIĆ: Kada kažemo jedinstven mislimo na prvi domaći proizvod za djecu koji je koncipiran na ovaj način, dakle kao poklon paket prozvoda od tekstila za djecu sa setom elemenata koji čine jedan poklon. To podrazumijeva namjenski dizajniranu poklon/paket kutiju, osnovni proizvod od tekstila iz Senses asortimana koje u osnovi čine Sensice/dukserice neobičnog dizajna, brendirani drveni ofinger/vješalicu kao i čestitku namjene od tekstila. Sve je dizajnirano i proizvedeno u okviru Senses tima.
FRONTAL: Šta je to što Senses čini praktičnim i zanimljivim poklon paketom? Po čemu su posebni i jedinstveni ti pokloni?
DŽINIĆ: Praktičnost Senses poklon paketa jeste što kupovinom tako koncipiranog proizvoda zadovoljavamo potrebu kupca koji će na jednom mjestu obaviti kupovinu poklona. Doživljaj koji smo željeli priuštiti kako kupcu tako i krajnjem korisniku/djetetu jeste svojevrsna ekskluzivnost te niz neobičnih inovativnih rješenja počevši od samog dizajna i izgleda Senses poklon kutije do maštovitog osnovnog proizvoda od tekstila. Odjevni predmet je izrađen od visokokvalitetnih materijala, maštovito biranih boja i kombinacija sa fokusom na najmanje detalje s ciljem da zadovolji senzibilitet ove ciljne skupine.
FRONTAL: Kada je nastao dječiji brend Senses i šta Vas je podstaklo da dizajnirate za djecu uzrasta od 3 do 14 godina?
DŽINIĆ: Ideja o proizvodu razvijala se nekoliko mjeseci a brend je zvanično ugledao svjetlo dana i predstavljen bh tržištu u novembru 2018. god. Ciljna grupa djece uzrasta od 3-14 godina je najinteresantnija iz razloga što je u tom predškolskom i ranom školskom uzrastu dijete najrazigranije sa najvišim nivoom kreativnosti i senzibiliteta prema okolini. Osim toga djeca ovog uzrasta su veoma iskrena i bezkompromisna te ih je jako teško zaintrigirati. S tim u skladu ovo je bio svojevrstan izazov.
FRONTAL: O čemu najviše vodite računa prilikom dizajniranja i izrade poklona za djecu?
DŽINIĆ: Kod izrade osnovnog proizvoda tj. sadržaja Senses poklon paketa vodili smo računa o najmanjim detaljima. Senses simbolično i kaže da smo ovim proizvodom željeli potaknuti sva dječija čula. Čulo vida zadovoljili smo pažljivo biranim bojama i dizajnom. Čulo dodira ispoštovali smo ne praveći kompromise kod odabira materijala kako za osnovni proizvod od tekstila tako i kod popratnih elemenata i pakovanja. Čulo mirisa je treća dimenzija koju smo na zanimljiv način integrisali u koncept proizvoda i tako osigurali da sva čula uživaju kako Senses i želi da komunicira sa korisnicima.
FRONTAL: Na sajtu Senses.ba piše da „kako bi na koncu sve potrajalo u sjećanjima tu je i mirisna nota koja je sastavni dio paketa“. O čemu se radi, kakva je to zapravo misirna nota?
DŽINIĆ: Mirisna nota je elemenat koji smo integrisali u cjelokupnu priču Senses poklon paketa kako bismo bili drugačiji i na neki način zaokružili priču čula/osjetila koja i jesu tema samog naziva brenda. Mirisno pakovanje smjestili smo u praktično osmišljeno spremište koje prati dizajn i vizuelni identitet brenda. To je mala velur- torbica, oblika trougla, zakačena na svaku Senses duksericu /duks haljinu iz Senses asortimana. Ista se može koristiti za spremanje dječijih sitnica čemu najbolje svjedoče zadovoljni i razigrani Senses drugari.
FRONTAL: Koliko je teško u Bosni i Hercegovini i manjoj sredini kakva je Travnik pokrenuti vlastiti biznis i uspjeti u istom? Može li se uspjeti u BiH?
DŽINIĆ: Za pokretanje vlastitog posla potrebana je dobra ideja sa dobrom pričom, mnogo rada i istraživanja te hrabrosti. Uz podršku nešto financijskih sredstava kao i kreativnog i proaktivnog tima biznis se može uspostaviti. Veći izazov je opstati tj. držati kontinuitet u radu, istraživanju potreba tržišta i nastojati biti nekoliko koraka ispred aktuelne ponude. Uspjeh je relativan za svakog pojedinca. Za mene je uspjeh baviti se poslom koji volim i živjeti od toga. Svaki dobar rezultat donosi više volje i motivacije a time i napredak u poslovanju. Svaki neostvaren rezultat ili „promašaj“ treba uzeti kao lekciju za dalje. Neuspjeh ne treba da postoji kao opcija i to je jedini način kako zdravo djelovati u svijetu poduzetništva.
FRONTAL: Preko 15 godina djelujete u oblasti modnog tekstilnog dizajna, dobili ste brojne diplome, certifikate i priznanja. Odakle ljubav prema modi?
DŽINIĆ: Ljubav prema tekstilnom dizajnu rasla je kako sam i sama odrastala. Moje okruženje je bilo u duhu tekstila i mode pa tako i sklonost prema ovom poslu. Uz malo talenta, rada i mnogo ljubavi pokretanje posla u sferi tekstila bio je za mene prirodan slijed.
FRONTAL: Koji su planovi u budućnosti kada je u pitanju brend Senses?
DŽINIĆ: Senses je trenutno u ranoj fazi svoga razvoja. Za nekoliko mjeseci koliko smo prisutni na tržištu BiH i to najvećim dijelom putem internet kanala zadovoljni smo rezultatima i reakcijama. Ostvarili smo saradnju sa par konceptualnih trgovina u BiH. U pregovorima smo sa još nekolicinom a otvaraju se vrata i za ino tržište što nas veoma veseli. Koncipirani smo kao proizvodno-razvojno- dizajnersko poduzetništvo te smo ostvarili saradnje sa kooperantima u smislu proizvodnje kako bismo mogli ispoštovati i veće količinske kapacitete. Naša snaga je u inovativnosti i kvalitetu te ćemo se na to fokusirati i u budućnosti. Aktivno smo u potrazi za ozbiljnim distributerom kako u BiH tako i za inostranstvo. Vjerujemo u ovaj proizvod i ideju te se nadamo porastu kako poslovanja tako i proširenja saradnji sa ostalim partnerima.
Autor: Danka Savić