Svijet
Bivši pilot CIA Džon Lir potpisao prizanje da kule bliznakinje nisu srušili avioni
Bivši pilot CIA Džon Lir potpisao je priznanje da kule bliznakinje 11. septembra 2001. godine nisu oborene tako što su avioni udarili u njih.
Prema njegovom mišljenju, zvanična priča o tome da su dva aviona oborila kule je „fizički nemoguća“.
Pošto je ruski predsjednik Vladimir Putin prošle godine naveo da će objaviti satelitske fotografije koje dokazuju da su kule uništene „kontrolisanom eksplozijom“, izgleda da će doći do opovrgavanja zvaničnog izvještaja komisije za 11. septembar.
Pismeno priznanje je ozbiljna pravna stvar i važi za pravnu istinu ukoliko ne bude pobijena. Sada protivnici Lirove teorije moraju predstaviti svoje dokaze ako žele da pobiju njegovu izjavu.
Ukoliko to ne učine, vlada SAD će morati da prizna da zvaničan izvještaj komisije za 11. septembar nije bio istinit. Mora se uzeti u obzir da Džon Lir nije bilo koji pilot.
On je unuk osnivača „Lirdžeta“, Bila Lira. Penzionisani je vazdušni kapetan i bivši pilot CIA koji je upravljao sa više od 100 različitih aviona tokom 40 godina aktivnog letenja. Ima više pilotskih sertifikata nego bilo koji drugi sertifikovani pilot. Letio je u Aziji, Africi, istočnoj Evropi i na Bliskom istoku.
Drugim riječima, Lir se razumije u letenje i avione. Ako je on rekao da avioni nisu srušili kule bliznakinje, onda je to sigurno tako, navode mediji.
- Nijedan „boing 767“ nije udario u bliznakinje kao što vlasti i mediji lažno tvrde. Takav sudar je fizički nemoguć iz nekoliko razloga. U slučaju pravog udara, avion bi počeo da se okreće kada bi njegov prednji dio udario u čelične stubove kule - napisao je i potpisao u svom priznanju.
- Zatim bi došlo do odvajanja vertikalnog i horizontalnog repa aviona i njihovog padanja na zemlju. Motor aviona bi zadržao svoj oblik prilikom udara i bio bi pronađen među ostacima srušene kule - navodi dalje Lir.
Kako tvrdi, nijedan „boing 767“ ne može da ostvari brzinu od 810 kilometara na čas na visini od 300 metara iznad nivoa mora.
- Motor jednostavno ne može da izdrži zapreminu gustog vazduha pri tolikoj visini i brzini.
Dio trupa aviona sa tri do četiri rupe na prozorima nije mogao da preživi udar u čelični stub kule na brzini od 800 kilometara na čas.
Mnogi dijelovi aviona su morali pasti na zemlju, jer nisu mogli da se probiju kroz masivne čelične stubove kule, uključujući tri jezgra motora ukupne težine 4,5 tona, koji nisu mogli da nestanu tek tako. Nemoguće je da je čitav avion tek tako nestao u sudaru - kazao je Lir.
Zvanični izvještaj komisije
Napadi 11. septembra 2001. godine bili su serija koordinisanih terorističkih napada protiv SAD koji su se dogodili u utorak, 11. septembra 2001. godine. Prema zvaničnom izvještaju komisije 911, 19 osoba u službi „Al-Kaide“, mreže militantnih vehabijskih organizacija, otelo je četiri američka aviona. Dva su udarila u Svjetski trgovinski centar na Menhetnu u Njujorku, po jedan u svaki soliter u 17 minuta razlike, nakon čega su se ubrzo oba solitera srušila. Treći avion je udario u Pentagon, glavno sjedište Ministarstva odbrane SAD u Vašingtonu. Četvrti avion se srušio u ruralnom dijelu Pensilvanije nakon što su putnici pružili otpor otmičarima.
Izvor: glassrpske