Instagram je postao još više popularan, koristi ga 76 posto tinejdžera, dok je Twitter na drugom mjestu, a koristi ga 59 posto tinejdžera. Facebook je na trećem mjestu. Pinterest i Tumblr se koristi nešto više od 20 posto ispitanih tinejdžera.
Međutim pored mlađe populacije, Instagram se definisao i kao mreža idealna za promociju raznovrsnih proizvoda i usluga kompanija, te njegova uloga u web promociji (turizmu posebno) postaje sve značajnija.
U skladu sa trednovima, objasnićemo osnove Instagrama i prenijeti par savjeta.
Sumirano o Instagramu
Instagram je trenutno najpopularnija aplikacija za obradu fotografija (preko 300 miliona korisnika) ali služi i za društveno umrežavanje (registracija je besplatna) .
Aplikaciju možete koristiti na svome pametnom telefonu, a primjenjujete različite filtre na snimljenim fotografijama. Osim toga posebno je i zanimljivo fotografiranje sa retro efektima.
Nakon što uredite svoju fotografiju istu možete podijeliti sa svojim prijateljima na Instagramu gdje možete također pratiti svoje prijatelje, lajkati slike i sl…, zatim Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama.
Aplikacija je dostupna za iOS i Android uređaje.
Savjeti za poslovne korisnike
Instagram je možda ograničen na samo dva tipa sadržaja – fotografije i video, ali zato nije ništa manje zanimljiva društvena mreža koju možete koristiti u svom poslovanju i komunikacijskom miksu. Štaviše, riječ je o vrlo fleksibilnoj društvenoj mreži koju ćete lako uklopiti u bilo koju društveno-mrežnu strategiju.
1. Praćenje
Svoju bazu followera na Instagramu gradite polako i organski kako biste u perspektivi povećali relevantnost svoje publike na ovoj mreži. Princip follow za follow (kada pratite korisnike i očekujete da oni recipročno prate vas) nije popularan na Instagramu. Nemojte se (previše) opterećivati time da pratite sve koji prate vas, odnosno očajavati ako neko koga pratite ne prati vas.
2. Lajkanje
Svoju publiku, osim praćenjem korisnika, širićete i putem lajkanja fotografija i videa. Ne lajkajte sve što stignete kako biste bili zapaženi, već definišite smjernice prema kojima ćete vrednovati vrijedi li neki sadržaj vašeg lajka ili ne.
3.Originalnost
Instagram je mreža za dijeljenje vizuelnih sadržaja. Ali svaki vizuelan sadržaj nije prikladan za objavu na Instagramu. Potrudite se da barem 80% sadržaja koji objavljujete na ovoj mreži bude originalno kreiran sadržaj. Ne morate ulagati u skupu produkciju sadržaja, ali neka onda bude uistinu originalna – fotografije s prodajnih mjesta, evenata, zanimljivi detalji na vašim proizvodima i sl.
Nemojte preuzimati ilustracije, citate i slične dopadljive materijale s interneta te ih objavljivati na Instagramu.
4. Umrežavanje
Instagram nije u konfliktu s ostalim društvenim mrežama, pa svoj Instagram profil bez problema možete promovirati u svojim izgrađenim zajednicama na Facebooku ili Twitteru kako biste dobili više followera. Poređenja radi, svoj Twitter profil nikada ne biste smjeli promovirati na Facebooku jer su profili korisnika potpuno drukčiji.
5. Instagram vs. Pinterest
Premda su oba vizualne društvene mreže za dijeljenje fotografija i videouradaka, Instagram nije Pinterest! Nemojte ”krasti” tuđe sadržaje s Instagrama te ih objavljivati na svojem profilu. Ako vam se sviđaju, podržite ih lajkom. Biće sasvim dovoljno.
Treba znati
Gore navedeni savjeti odnose se kako za profesionalce koji vode Instagram naloge kompanija, tako i za pojedince. U grupu dobrih običaja na ovoj društvenoj mreži spada i slijedeće.
Filteri su tu da ih iskoristite - s ukusom i iskusno koliko možete. Nije loše upoznati se i sa dodacima koje Instagram nudi. Napravite i pošaljite Instagram razglednicu koristeći Postgram ili složite više fotografija u jedan okvir Pikfrejmom. Ima mnogo servisa, a kraću listu svakako možete naći na adresi Wikipedije. Uz to, valja pomenuti - ako ste ikada otvorili Instagram, jasno vam je zašto horizontalne fotografije ne dolaze u obzir - sama mreža će od nje napraviti portret, pa će ispasti nešto što niste želeli.
Instagram nije napravljen da biste dijelili fotografije visokog kvaliteta koje ste napravili fotoaparatom. Ova mreža promoviše trenutak uhvaćen mobilnim telefonom. Ako želite da se pokažete kao profesionalni fotograf - otvorite blog. I još nešto - možda ste čuli za haštag #latergram. Nemojte ga koristiti. Kao i Twitter, Instagram je napravljen tako da prati vremensku osu - ono što se desilo juče ili prije vikenda, nije više zanimljivo nikom.
Na kraju tri velika DA - koristite heštagove, opišite kako je slika nastala i tagujte ljude i mjesta koja se na njima pojavljuju. Istražite i povežite se.
autor: Frontal