Republika Srpska

Награда за идентитет и брендирање

БАЊАЛУКА- Маркетинг комуникације Хипо Алпе - Адриа банке БиХ су на конгресу Чејнџ комуникејшн 2011 добиле награду "Флеги" у категорији "идентитет и брендирање", саопштено је из ове банке.


Жири у саставу десет водећих међународних стручњака из области комуникација додијелио је Хипо Алпе-Адриа банци БиХ ову престижну награду за успјешно лансирање новог имиџа у Аустрији и на тржиштима југоисточне Европе.

Банка је, пратећи интерне процесе изградње имиџа и дефинисања његових кључних вриједности, у априлу лансирала нову комуникациону кампању "С Вама. Уз Вас. За Вас." уз помоћ једне аустријске агенције за маркетинг и пословни развој.

"Кампања даје визуелни изражај преоријентације система вриједности банке, као и њених начела, те оживљава Хипо маскоту, која је веома добро позната и популарна, посебно у земљама југоисточне Европе", прецизирано је у саопштењу.

Конгрес Чејнџ комуникејшн 2011 организује консултантска компанија ИБА "Симбиозис и интернал брендинг академи". Церемонија поводом додјеле награда, отворена за све учеснике из земаља њемачког говорног подручја, по трећи пут је одржана у Салцбургу.

(Срна/Фронтал)

Komentari
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog