Vijesti

Priče o ljudima i poslovima

Jeste li znali da ste baš vi danas bili Adnanova i Emirova prva jutarnja misao?

Mi znamo da jeste. Dopustite da ovu tvrdnju objasnimo. Ključni sastojci svih uspješnih brendova čine njihove vrijednosti - kvalitet, sigurnost, povjerenje i - emocija. Dobra, strategijom i posvećenošću vođena komunikacija je ono što nas povezuje sa svim tim vrijednostima i čine brend integralnim dijelom naše svakodnevice.

Upoznajte zato Adnana Kambera i Emira Zebu – brend menadžere koji stoje iza brendova grupacije Lactalis u Bosni i Hercegovini. Emir, Adnan i njihove kolege unose inovacije, ali i strast u sve što rade.

Strast i inovacija iza uspješnih brendova

Rad brend menadžera u Lactalis grupaciji je kompleksan i dinamičan proces. Ovo podrazumijeva blisku saradnju s kolegama iz Lactalis grupacije pri razvoju strategija za brendove i svakodnevnu koordinaciju sa marketinškim i medijskim agencijama. Zahvaljujući njihovoj stručnosti i dobroj procjeni, brendovi kojima vjerujemo kao što su Dukat, Président, Domaće blago, Stay Strong i drugi, održavaju svoj kvalitet i prepoznatljivost na tržištu.

”Brend menadžeri budno prate tržišne trendove, organizuju promocije, upravljaju kampanjama na svim kanalima komunikacije i brinu o budžetima. Ukratko, pažljivo dizajniranim i inovativnim kampanjama oni grade most između vas i brendova”, pojašnjava Emir Zeba.

Emir kaže da je još kao dijete volio stvarati priče protkane maštom i osjećanjima. Danas,  te iste priče gradi kroz uspješne kampanje. "Pokretačka energija brend menadžera mora biti strast prema poslu. Samo tako možemo u potpunosti razumjeti i razviti brend", tvrdi Emir. Njegov prioritet ste vi. Da bi dobro obavio ovaj povjereni mu i  važan zadatak, Emir mora imati besprijekorne organizacijske sposobnosti, intuiciju i logičko razmišljanje i dodaje: ”Spremnost na timski rad, analitičke vještine i praktično iskustvo su neodvojivi dio ovog posla, kao i stalno usavršavanje i učenje."

Šta to mora imati jedan dobar brend menadžer?

"Iza svakog uspješnog brenda stoji tim talentiranih ljudi koji znaju prepoznati trendove i potrebe potrošača. Oni koriste sve dostupne resurse kako bi na te potrebe odgovorili vrhunskom kvalitetom i inovacijama.", kaže Adnan Kamber i napominje da to u današnjem vremenu brze razmjene informacija, znači biti budan i prisutan na svim kanalima komunikacije, od tradicionalnih do digitalnih.

”Uspješan brend menadžer mora biti i kreativan i analitičan. Planiranje budžeta, koordinacija s agencijama, osmišljavanje inovativnih kampanja i evaluacija njihovog uspjeha, sve su to koraci ovog dinamičnog i uzbudljivog posla. Svaki dan donosi nove izazove i prilike, jer svaki brend i svaki kupac predstavljaju jedinstvenu priču i svijet za sebe. Posebno je važna sposobnost balansiranja između kratkoročnih ciljeva i dugoročne vizije razvoja brenda”, ističe Adnan.

Osim kreativnog aspekta posla, brend menadžeri svakodnevno analiziraju prodajne rezultate te prate i predviđaju promjene na tržištu. Ipak, njihov posao nije samo posao; to je strast prema pričanju priča koje ostavljaju trag, jer oni ne samo da vode brendove – oni povezuju srca brendova sa vašim srcima.

I eto objašnjenja zašto ste vi Emirova i Adnanova prva jutarnja misao.

Srce marketinškog tima

Tehnologija i umjetna inteligencija igraju sve veću ulogu u marketingu, ali brend menadžeri poput Adnana i Emira nas podsjećaju na važnost ljudskog dodira i strasti u kreiranju autentičnih priča. Oni su srce svakog marketinškog tima, jer kroz njihovu viziju i predani rad proizvodi postaju više od običnih artikala. Postaju brendovi koje volimo i kojima vjerujemo. Sinergija njihovog lokalnog znanja i globalne ekspertize grupacije osigurava da brendovi Lactalisa (po)ostanu neodvojivi dio našeg života.

Frontal

Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog