Vijesti
Priče o ljudima i poslovima
Jeste li znali da ste baš vi danas bili Adnanova i Emirova prva jutarnja misao?
Mi znamo da jeste. Dopustite da ovu tvrdnju objasnimo. Ključni sastojci svih uspješnih brendova čine njihove vrijednosti - kvalitet, sigurnost, povjerenje i - emocija. Dobra, strategijom i posvećenošću vođena komunikacija je ono što nas povezuje sa svim tim vrijednostima i čine brend integralnim dijelom naše svakodnevice.
Upoznajte zato Adnana Kambera i Emira Zebu – brend menadžere koji stoje iza brendova grupacije Lactalis u Bosni i Hercegovini. Emir, Adnan i njihove kolege unose inovacije, ali i strast u sve što rade.
Strast i inovacija iza uspješnih brendova
Rad brend menadžera u Lactalis grupaciji je kompleksan i dinamičan proces. Ovo podrazumijeva blisku saradnju s kolegama iz Lactalis grupacije pri razvoju strategija za brendove i svakodnevnu koordinaciju sa marketinškim i medijskim agencijama. Zahvaljujući njihovoj stručnosti i dobroj procjeni, brendovi kojima vjerujemo kao što su Dukat, Président, Domaće blago, Stay Strong i drugi, održavaju svoj kvalitet i prepoznatljivost na tržištu.
”Brend menadžeri budno prate tržišne trendove, organizuju promocije, upravljaju kampanjama na svim kanalima komunikacije i brinu o budžetima. Ukratko, pažljivo dizajniranim i inovativnim kampanjama oni grade most između vas i brendova”, pojašnjava Emir Zeba.
Emir kaže da je još kao dijete volio stvarati priče protkane maštom i osjećanjima. Danas, te iste priče gradi kroz uspješne kampanje. "Pokretačka energija brend menadžera mora biti strast prema poslu. Samo tako možemo u potpunosti razumjeti i razviti brend", tvrdi Emir. Njegov prioritet ste vi. Da bi dobro obavio ovaj povjereni mu i važan zadatak, Emir mora imati besprijekorne organizacijske sposobnosti, intuiciju i logičko razmišljanje i dodaje: ”Spremnost na timski rad, analitičke vještine i praktično iskustvo su neodvojivi dio ovog posla, kao i stalno usavršavanje i učenje."
Šta to mora imati jedan dobar brend menadžer?
"Iza svakog uspješnog brenda stoji tim talentiranih ljudi koji znaju prepoznati trendove i potrebe potrošača. Oni koriste sve dostupne resurse kako bi na te potrebe odgovorili vrhunskom kvalitetom i inovacijama.", kaže Adnan Kamber i napominje da to u današnjem vremenu brze razmjene informacija, znači biti budan i prisutan na svim kanalima komunikacije, od tradicionalnih do digitalnih.
”Uspješan brend menadžer mora biti i kreativan i analitičan. Planiranje budžeta, koordinacija s agencijama, osmišljavanje inovativnih kampanja i evaluacija njihovog uspjeha, sve su to koraci ovog dinamičnog i uzbudljivog posla. Svaki dan donosi nove izazove i prilike, jer svaki brend i svaki kupac predstavljaju jedinstvenu priču i svijet za sebe. Posebno je važna sposobnost balansiranja između kratkoročnih ciljeva i dugoročne vizije razvoja brenda”, ističe Adnan.
Osim kreativnog aspekta posla, brend menadžeri svakodnevno analiziraju prodajne rezultate te prate i predviđaju promjene na tržištu. Ipak, njihov posao nije samo posao; to je strast prema pričanju priča koje ostavljaju trag, jer oni ne samo da vode brendove – oni povezuju srca brendova sa vašim srcima.
I eto objašnjenja zašto ste vi Emirova i Adnanova prva jutarnja misao.
Srce marketinškog tima
Tehnologija i umjetna inteligencija igraju sve veću ulogu u marketingu, ali brend menadžeri poput Adnana i Emira nas podsjećaju na važnost ljudskog dodira i strasti u kreiranju autentičnih priča. Oni su srce svakog marketinškog tima, jer kroz njihovu viziju i predani rad proizvodi postaju više od običnih artikala. Postaju brendovi koje volimo i kojima vjerujemo. Sinergija njihovog lokalnog znanja i globalne ekspertize grupacije osigurava da brendovi Lactalisa (po)ostanu neodvojivi dio našeg života.
Frontal