FOTO
Mekdonalds i drugi brendovi izrađuju logotipe „društvenog distanciranja“ (FOTO)
Zbog novonostale situacije vezane za pojavu virusa COVID-19 nije došlo samo do distanciranja ljudi.
Mekdonalds, Koka-kola, Audi i Folksvagen, samo su neki od korporativnih konglomerata koji redizajniranjem logotipa prikazuju "društvenu distancu", piše Si-En-En.
Termin je nedavno postao popularan zbog širenja koronavirusa. Socijalno distanciranje znači stajati dva metra udaljeno od drugih u pokušaju da se umanji rizik od obolijevanja od koronavirusa.
Prošle sedmice je Mekdonalds u Brazilu razdvojio svoje zlatne lukove na logotipu. Iz kompanije su objasnili da uprkos privremenoj razdvojenosti svojih kupaca i kompanije uzrokovane zatvaranjem nekih njihovih restorana, "oni uvijek mogu biti zajedno". Mekdonalds nudi dostavu hrane.
Koka-Kola trenutno prikazuje reklamu na Tajms Skveru u Njujorku, kojа prikazuje svako slovo njegovog logotipa odvojeno sloganom "Ostati odvojen je najbolji način da ostanete ujedinjeni".
Folksvagen je ovu ideju promovisao s inspirativnim porukama i razdvojio V i W, dok je Audi razdvojio svoja četiri prstena u kojima je ljudima poručeno da ostanu kod kuće i drže distancu.
Najki nije "dirao" svoj logotip, ali je pokrenuo veliku društvenu kampanju sa svojim globalnim popisom zvijezda sportista, uključujući NBA igrača Lebrona Džejmsa i golfera Tajgera Vudsa. U proteklih nekoliko sedmica sportski događaji su otkazani zbog pravila društvenog distanciranja i zabrane velikih okupljanja. Kampanja potiče ljude da se igraju unutra.
Frontal/D.S.