Intervju
Krizna komunikacija je u krizi
Brane Gruban, stručnjak za komunikacijski menadžment, ukazuje na greške na kojima bismo trebali učiti
"Postoje greške i nedosljednosti u komunikaciji koje mogu imati fatalne posljedice", kaže Brane Gruban, koji ističe prvo pravilo krizne komunikacije: "To je hermetička centralizacija službenih informacija koja mora biti vjerodostojna, pravovremena i proaktivna. Ovih je dana puno informacija iz službenih izvora pogrešno. Ljudi su zbunjeni. "
Kako
zastrašivanje djeluje na javnost?
Strah ima samo
kratkoročni efekat, ne traje dugo.
Šta je sa
terminologijom, koliko je ona važna, riječi koje koriste službeni govornici? Posljednih
dana smo čuli mnogo vojnih izraza ...
Vojna
terminologija koja se koristi ne može imati pozitivan učinak na ljude, u
najboljem slučaju povećava strah. Upotreba terminologije iz 90-ih potpuno je
neprimjerena. "
Ima li vremena za popravni ispit nakon nedosljednih i
neprimjerenih izjava o zaštitnim maskama, platama ministara i državnih
sekretara, ali i tumačenja mjera?
Trebali
bismo učiti iz grešaka. Ako se ponove, to će samo pogoršati psihozu, ljudi će
biti nesigurni i nepovjerljivi", upozorava Brane Gruban, zabrinut zbog
odsustva komunikacijske profesije i nedostatka komunikacijskih vještina. Dodaje
da su od velike važnosti i profesionalni i politički autoritet u kriznim
situacijama: "Mi smo izgubili i devalvirali autoritet koji bi nam danas
bio potreban."
Razgovarala:
Tatjana Pirc, VAL202
Izvor: val202.rtvslo.si/