Društvo

Odabrano 60 najkreativnijih dizajna Vegetinih etiketa

Među više od 32 hiljade pristiglih dizajna Vegetine etikete odabrano 60 najkreativnijih

U povodu proslave 60. rođendana, Vegeta je pozvala svoje potrošače da postanu dio njezine istorije učestvovanjem u nagradnom konkursu kreacijom vlastite Vegeta etikete. Pobjednike takmičenja 60 najbolje dizajniranih etiketa, u četvrtak u poznatom restoranu Adriatic Grašo u Splitu, predstavio je šesteročlani žiri. 


Krunoslav Bešvir, direktor Poslovnog programa Kulinarstvo Podravke ispričao je nekoliko zanimljivosti iz šezdesetgodišnje istorije Vegete te predstavio rođendansku kampanju pod nazivom „Vegeta! 100% originalna! 100% moja!“: 

„Upravo 60. rođendan idealna je prilika za malo osvježenje njezine vanjštine, jer baš kao što Vegeta potiče kreativnost u kuhinji, tako je i nama bila želja da korisnici iskušaju vlastitu kreativnost kreiranjem etikete njezine ambalaže.“

Izuzetne rezultate kampanje predstavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke: „Oduševio nas je odaziv naših potrošača i kreativnost koju su pokazali u dizajnu etiketa. U razdoblju od mjesec dana zaprimljeno je više od 32 hiljade prijedloga dizajna. Na konkurs koji je proveden na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije prijavljivali su se i potrošači iz Australije, Austrije, Belgije, Bugarske, Danske, Finske, Njemačke, Francuske, Irske, Italije, Slovenije, SAD-a, Nizozemske, Švicarske, Švedske, Kosova, Kanade, Grčke te Norveške.“ 

„Vegeta izgleda bolje nego ikad“, pohvalio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, izražavajući zadovoljstvo što su kreacijom elemenata za dizajn etikete pomogli korisnicima iz cijelog svijeta da se kreativno izraze.

Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić iz modnog dvojca ELFS rekli su: “S obzirom da je dizajn naš životni poziv, bio je užitak pregledavati i ocjenjivati radove i vjerujemo da smo odabrali zaista najbolje. Uz to, kroz dizajn majica s elementima dizajna Vegete koji su dio naše nove kolekcije, dobili smo priliku dati svoju viziju Vegete kao brenda.“

I Petar Grašo bio je ovom prilikom vrlo emotivan te se prisjetio kako ga je Vegeta pratila kroz život još u roditeljskom domu: „Iako u posljednje vrijeme, zbog brojnih obaveza nemam vremena za kuhanje kao prije, kad god sam u prilici koristim Vegetu kao siguran put do omiljenog okusa i zato mi je posebno drago što ćemo i u budućnosti spojiti snage te zajedno raditi na novim projektima.“ 


Kreatori 60 najbolje dizajniranih etiketa biće posebno nagrađeni, a svi na konkursu zaprimljeni prijedlozi dizajna odštampaće se i staklenke s tim rješenjima biće u prodaji od oktobra nadalje na tržištima obuhvaćenim rođendanskom kampanjom.

Popis dobitnika možete pronaći na 60godina.vegeta.hr 

 

 

Frontal
 
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog