Društvo
Ko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici saznajte na Weekend Media Festivalu
Novinari koji prate rad hrvatskih političara ocjenjivaće političke PR-ovce s kojima su u svakodnevnoj komunikaciji
Ko je u svijetu političkog PR-a dostupan, brz, elokventan, konkretan i korektan, a ko se ne javlja na telefon kad je bitno, saznaćemo na 12. Weekend Media Festivalu koji se ove godine održava od 19. do 22. septembra u Rovinju.
Državne institucije moraju biti transparentne u svom radu i na raspolaganju za upite medija, ali je li to realna situacija u Hrvatskoj? Osobe zadužene za komunikaciju s medijima ponekad nestanu s radara, uglavnom u situacijama koje su problematične, a kojih našoj politici ne nedostaje. Ko najbolje upravlja komunikacijama, a ko se služi manipulacijama?
Na Weekend Media Festivalu ove će godine po prvi put biti proglašeni najbolji hrvatski politički PR-ovci. U anketi koju Weekend organizuje u saradnji s agencijom Ipsos učestvovaće novinari koji prate rad Vlade, Ministarstava, Sabora i Ureda Predsjednika i ocjenjivati PR-ovce s kojima najčešće sarađuju. Navešće najbolje i najlošije prakse s kojima su se susreli, upozoriti na probleme u odnosu s PR-ovcima i navesti karakteristike koje bi češće voljeli vidjeti kod kolega s druge strane komunikacijskog kanala.
„Kvalitetna saradnja PR-ovaca i novinara izuzetno je važna za obje strane, a vjerovatno najizazovnija kad se radi o politici. Cilj ovog izbora je istaknuti najbolje prakse i ukazati na područja u kojima bismo mogli biti još bolji. U anketi će učestvovati politički novinari koji su u svakodnevnom kontaktu s PR-ovcima iz tog sektora, pa smo sigurni da će pohvale najboljima biti itekako zaslužene“, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.
Rezultati istraživanja ukazaće na probleme koji se javljaju u odnosu novinar/PR-ovac kako bi saradnju u budućnosti mogli unaprijediti.
„Zadovoljstvo nam je učestvovati u projektu čija je namjera unaprjeđenje cijele komunikacijske struke, isticanje pozitivnih primjera i nagrađivanje najboljih. Rezultati istraživanja pokazaće nam gdje smo danas te što trebamo unaprijediti kako bi se u konačnici ostvario cilj, pravovremeno, tačno i potpuno informisanje građana”, kazao je Ante Šalinović, direktor istraživanja medija i oglašavanja u IPSOS Adria.
Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima te provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. septembra tako u Rovinju donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umjetnost i sredstvo otpora.