Društvo

Studenti kreiraju PR strategije za Vakufsku banku i UNICEF-ov U-Report

PR Challenge: Dodijeljene studije slučaja takmičarskim ekipama

Sedmi po redu PR Challenge ugositiće u finalu pet najboljih ekipa koje su upravo dobile priliku da odaberu koje PR strategije će raditi, za profitnu ili neprofitnu organizaciju.

Ovogodišnji partneri PR Challengea, Vakufska banka d.d. Sarajevo i UNICEF, pripremili su zadatke za prijavljene ekipe. 

„Zadovoljstvo nam je što je Vakufska banka dio PR Challengea, državnog takmičenja koje daje priliku talentovanim studentima da primijene stečena fakultetska znanja u odnosima s javnošću na konkretnom zadatku. Mi s osobitim zanimanjem očekujemo rješenja i ideje koje će se pripremiti za Vakufsku banku. Mogu s ponosom naglasiti da partnerstvom sa PR Challengeom Vakufska banka konačno širi svoje područje društveno odgovornog djelovanja prema studentima, te je osim tradicionalne saradnje sa srednjim ekonomskim školama, ove godine spremna ponuditi i studentske prakse za one koje, u finalu, upoznamo. To je i jedan od razloga zašto se izuzetno radujemo finalnom događaju, i prilici da poslušamo ideje najboljih ekipa, te ih primijenimo u razvijanju sektora odnosa sa javnošću Vakufske banke“, rekao je Denis Čivgin, direktor Vakufske banke d.d. Sarajevo.

Neprofitni zadatak ovogodišnjeg PR Challengea je izrada PR strategije za projekat UNICEF-a u BiH, U-Report. Projekat je nastao sa ciljem da se poveća participacija i socijalni aktivizam građana, prije svega mladih ljudi.

Prijave na takmičenje koje pruža priliku mladim, talentovanim i perspektivnim studentima koji žele svoja teorijska znanja, svoju kreativnost i inovativnost primijeniti na praktičnom primjeru tako što će, zajedno sa kolegama iz tima kreirati PR strategiju za brend ili uslugu partnerske organizacije, poslalo je 15 ekipa sa fakulteta iz cijele Bosne i Hercegovine.

Timovi i fakulteti:

1. Media Litera, Internacionalni univerzitet Travnik

2. DIA Ekipa, Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru

3. Apex Američki Univerzitet Tuzla

4. Ireum, Ekonomski fakultet Sarajevo

5. MS Team, Ekonomski fakultet Tuzla

6. PRepare & Go, Filozofski fakultet Pale 

7. Tim „Raketa”, Ekonomski fakultet u Sarajevu

8. Vitez, Fakultet poslovne ekonomije

9. EFSA PR Club, Ekonomski fakultet u Sarajevu

10. Mostar Prvi, Fakultet humanističkih nauka u Mostaru

11. Mostar CSI Mostar (Case Study Investigators) Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru

12. Fantastic Four, Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici

13. “Apeiron”, Panevropski univerzitet „Apeiron“, Banja Luka

14. Studentski klub IPI Akademije, Internacionalna poslovno-informaciona Akademija Tuzla Tuzla

15. ProZone, Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru

Superfinale državnog PR Challenge-a, u kojem će se nadmetati najmanje pet timova koji pošalju najbolje strategije, biće održano u Sarajevu 26. februara, kada će žiri proglasiti najbolje timove u kategorijama: Najbolja PR strategija, najkreativniji koncept, najinovativniji pristup u kreiranju strategije i najbolja prezentacija. 

Projekat PR Challenge agencije PRIME Communications pokrenut je 2009. godine u okviru društveno odgovornog djelovanja agencije, usmjerenog na edukaciju i jačanje profesije odnosa s javnošću kroz saradnju sa studentima i fakultetima koji izučavaju ovu disciplinu. 

 

Frontal

 

Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog