Društvo
U Banjaluci održana promocija knjige [Digitalni] Pre-Marketing
U TESLA bar&rooms u Banjaluci, sinoć je održana promocija knjige "[Digitalni] Pre-Marketing", autora Dragana Varagića.
Jedan od vodećih regionalnih stručnjaka u svijetu internet savjetovanja, online strateg i konsultant Dragan Varagić nakon što se zahvalio pristunima na izdvojenom vremenu, upoznao je banjalučku publiku sa sadržajem knjige, koja opisuju kako u poslovnoj praksi jednostavno, kvalitetno, brzo i logično usvojiti potrebna sistemska znanja iz oblasti (digitalne) promocije za značajno poboljšanje onlajn poslovnih rezultata.
"Ja sam u januaru prošle godine sticajem različitih okolnosti postavio sebi pitanje: Zašto toliko veliki broj osoba iz oblasti marketinga se ne razumije u marketing? Ima mnogo onih koji misle da nešto znaju ali ne znaju. Onda sam došao do jedne metodologije koja omogućuje da vi dođete u situaciju da u svakom momentu znate šta je sljedeće što trebate da naučite da biste značajno poboljšali nešto", rekao je Varagić.
Pre-marketing pomaže da razumijemo ko smo mi realno, šta radimo, koje su naše ciljne grupe, i koje su njihove želje i potrebe. Šta želimo da postignemo i kako da to uradimo. Digitalni Pre-Marketing objašnjava potrebne preduslove za rješavanje problema koji nas sprječavaju da dođemo do značajno boljih marketinških i PR rezultata na internetu.
"Knjiga je namijenjena svima onima koji hoće, koji moraju da nauče nešto iz oblasti marketinga. Znači, bavi se tim osnovnim preduslovima "pre-marketinga". Značenje to "pre" je zapravo preduslov", istakao je Varagić.
Frontal/Danka Savić