BiH

Osnovan Proactive club sa ciljem jačanja profesije

„Promjene su proces, a ne događaj“ – centralna je poruka kojom je završena posljednja konferencija o odnosima s javnošću Proactive, održana od 16. do 18. oktobra na Kozari. Trodnevni događaj koji je deset godina okupljao najbolje i znanju najposvećenije komunikatore u regionu transformisan je u proces osnivanjem Proactive kluba, koji će nastaviti misiju podizanja etičkih i profesionalnih standarda u odnosima s javnošću.

Posljednji Proactive, pored odličnih predavanja o najnovijim trendovima i temama za budućnost, obilježilo je uručivanje PRiznanja koje su najPRiznatiji regionalni stručnjaci, predavači i učesnici svih deset konferencija predali osnivaču agencije Prime Comunications i autoru Proactive-a, Draganu Močeviću.

„PRiznanje koje smo uručili Draganu je izraz velikog poštovanja i zasluženog priznanja u okupljanju i povezivanju PR profesionalaca u cijeloj regiji. Od 2005. godine, kad smo organizirali naš 1. Proactive u Banjaluci, u malom hotelu pokraj Vrbasa, sa nas desetak prvih, a poslije stalnih predavača, pred punom dvoranom PR-ovaca iz cijele regije do ovog desetog, upoznavali smo se kao stručnjaci i prepoznavali kao dobri ljudi. Spajajući nas PR profesionalce iz cijele regije na Proactive-u u Banjaluci, na Kozari i na Vlašiću - Dragan je u ovih 10 godina živio svoju misiju podizanja svijesti o važnosti naše profesije odnosa s javnošću, ali i misiju spajanja vrhunskih profesionalaca, dobrih ljudi i prijatelja. I kada bih parafrazirala poznati slogan, rekla bih - Dragan connected people. U ime mojih prijatelja i kolega Peđe Ašanina Golea, Drenislava Žekića, i dva Miloša – Đajića i Čiriča, i u svoje ime – imala sam čast uručiti PRiznanje Draganu za izniman doprinos koji je dao razvoju i promicanju struke odnosa s javnošću u regiji i za iznimnu kreativnost, veliki trud i požrtvovnost“, rekla je Ksenija Renko, ekspertica i savjetnica za odnose s javnošću, članica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
   
Najprogresivniji regionalni stručnjaci za komunikacije na ProactiveX ponudili su odgovore i otvorili mnoga nova pitanja o etici u odnosima s javnošću, lobiranju kao umjetnosti budućnosti, novom društvenom i javnom poretku stvari u svijetu, pitanju javnog i javnosti, promjenama interesa stranih ulagača za javni prostor u regionu, organizacionoj kulturi, novim trendovima u poslovanju i upravljanju, te novim trendovima u komunikaciji na internetu.

Teme otvorene na posljednjoj Proactive konferenciji teme su kojim će agencija Prime Communications nastaviti da se bavi kroz svakodnevni rad i Proactive klub, prateći misiju jačanja profesije i pozicioniranja odnosa s javnošću na vrh upravljačkih struktura u organizacijama koje su posvećene razvoju, profitu i poslovanju po mjeri ljudi.

izvor: Frontal



Komentari
Twitter
Anketa

Koliko ste vi lično zadovoljni 2024. godinom?

Rezultati ankete
Blog