Intervju
Selma Busovača: Prigrlite svoju jedinstvenost
L'Oreal Paris je u BiH prisutan od daleke 1998. godine a predstavništvo kompanije dio je L'Oreala ADRIA čije je sjedište u Zagrebu a pokriva veliki dio zemalja ove regije (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora, Makedonija, Albanija i Kosovo).
Selma Busovača, Group product manager Divizije robe široke potrošnje L'Oreala Adria (Hrvatska, BiH, Slovenija) dio je Loreal Adria tima 7 godina a zadužena je za tri brenda (L'OrealParis, Garnier, Mixa). Selma vodi kategorije njega lica, njega tijela, dezodoransi i sunčana njega a jedan od ključnih zadataka joj je osmišljavanje lokalnih inicijativa kao što je priča o saradnji sa SFF-om što je i bio povod i prilika za razgovor.
U dvije rečenice, Loreal je za Vas?
Vodeća svjetska
kozmetička kompanija koja je prije svega etička kompanija sa visokim integritetom,
poštovanjem prema zaposlenicima i transparentnošću
u poslovanju.
Šta to izdvaja Loreal na svjetskom tržištu kad je
kozmetika u pitanju?
Prije svega L'Oreal Paris je vrhunski kozmetički brend jer iza svih proizvoda
stoji vrhunska stručnost, inovativnost i kvalitet. I to su svakako prepoznali
naši potrošači.
Šta, u stvari, Loreal prodaje ženama?
Filozofija L'Oreala Paris je temeljena na uvjerenju da bez obzira na
godine, pol, nacionalnu pripadnost ili izgled, „Vi to zaslužujete“. Brend želi pratiti i žene i muškarce širom
svijeta kroz njihove živote i braniti njihovo pravo na ljepotu, pravo na sve
tipove ljepote i pravo na dostojanstveno starenje. Danas taj slogan predstavlja
duh koji pomaže svakoj ženi da prigrli svoju jedinstvenost i da jača svoje
samopouzdanje.
Nedavno smo imali priliku čitati da je Loreal prekinuo pregovore s
belgijskom manekenkom zbog fotografije iz lova. Istina? I komentar?
Belgijski L’Oréal Professionnel (brend
Divizije profesionalnih proizvoda) jednokratno je sarađivao s
Axelle Despiegelaere, belgijskom manekenkom koju spominjete, u svrhu izrade videa
za upotrebu na društvenim mrežama u Belgiji. Taj video je napravljen i time je
saradnja završila.
Zašto SFF i kakve su šanse malih filmskih festivala da dobiju
Loreal kao sponzora?
L'Oreal Paris je zvanični make-up
sponzor na 20-ak većih filmskih
festivala širom svijeta, samim tim željeli smo biti i dio ove pozitivne priče
SFF-a koji je prepoznat ne samo u regiji već i šire. Jedan od strateških pravaca L’Oreala Paris na globalnom nivou je saradnja
sa filmskim umjetnicima stoga nam je veliko zadovoljstvo donijeti onu iskricu glamura u svijet zaljubljenika
u filmove u Sarajevu.
Loreal je jedan od najpoznatijih brendova u kozmetici u svijetu i u
regiji. Koja je trenutna pozicija Loreala u odnosu na konkurenciju u BiH?
Kako je bosanskohercegovačko tržište vrlo složeno i ne postoji jasan
pregled tržišnih udjela ne bih naglašavala posebnu brojku. No, ono što sigurno
znamo je da imamo dominantnu poziciju na ovom tržištu i da smo jedna od
ključnih kozmetičkih kompanija.
Koristite li privatno Loreal kozmetiku ili se provuče i neki drugi
brend?
Da, naravno da
koristim i privatno L'Orealovu kozmetiku. Sreća je u tome što Grupa L'Oreal u
svom portfoliu ima 28 internacionalnih brendova pa ukoliko u okviru jednog
brenda ne nađem odgovarajuću proizvod velike su šanse da će neki drugi naš
brend imati upravo ono što mojoj koži odgovara.
Šta bi bila poruka Loreala ženama u BiH a da ne bude reklamni
slogan?
Prije svega prigrlite svoju jedinstvenost jer to jača samopouzdanje svake žene. A ženska ljepota
se ogleda u samouvjerenoj i zadovoljnoj ženi bogatoj duhom.
izvor: Frontal