BiH

Konzum BiH pomaže ugroženim područjima

Konzum Bosna i Hercegovina u ovoj teškoj situaciji suosjeća sa svim stanovnicima koji su pogođeni elementarnim nepogodama u poplavljenim područjima i nastoji svojim aktivnostima pomoći najugroženijima, rečeno je iz uprave kompanije i istaknuto da od prvog dana su se aktivno uključili u pomoć ugroženom stanovništvu bez namjere da to komuniciraju jer je u ovakvoj situaciji najbitnije pomoći ljudima.

"Podstaknuti negativnim komentarima koji se mogu pročitati na određenim web portalima i društvenim mrežama osjećamo potrebu da javnost informišemo o našim dosadašnjim aktivnostima i pomoći koju smo uputili najugroženijima", ističu u ovij kompaniji..

Konzum je iz svojih prodavnica u Maglaju, Žepču i Doboju građanima stavio na raspolaganje besplatno prehrambene proizvode i higijenske potrepštine.

U saradnji sa TV Hayat organizovanim humanitarnim konvojem za Maglaj i udruženjem Pomozi.ba najugroženijima u Maglaju u petak je dostavljena pomoć  u hrani, vodi i higijenskim potrepštinama.

U vlastitoj režiji su u subotu poslali i podijelili stanovnicima Maglaja dva šlepera pitke vode. Svim udruženjima koji su nam se obratili sa zahtjevom za sakupljanjem pomoći u našim prodavnicama smo iste odobrili pa se tako pomoć za najugroženije prikuplja u našim prodavnicama.

I druge kompanije iz koncerna Agrokor su se aktivno uključile u pomoć najugroženijima, Sarajevski kiseljak je donirao vodu preko distributivnih centara u Sarajevu, Tuzli i Banja Luci.

kako kažu, nažalost i u ovoj teškoj situaciji neki ljudi koriste situaciju kako bi plasirali neistine i nanijeli štetu našoj Kompaniji.

"Ovim putem odlučno demantujemo natpise pojedinih web portala koji su pogrešno informirali javnost o tome da Konzum ne naručuje vodu od domaćih proizvođača. Konzum Bosna i Hercegovina u svom asortimanu ima u ponudi sve vodeće brandove domaćih proizvođača voda. Ukoliko je u određenom trenutku došlo do pražnjenja naših polica to je bilo uslijed povećane kupovine vode i nemogućnosti trenutne dostave od naših dobavljača zbog prekinutih putnih komunikacija."

Takođe, demantuju nedobronamjerne objave koje se šire putem društvenih mreža o povećanju cijena vode u našim prodavnicama. 

"Odgovorno tvrdimo da nijednom našem artiklu nije povećana cijena. U konkretnom slučaju se radi o falsifikovanom računu odnosno fotomontaži na kojoj je prikazana cijena Jane od 5L i prepravljena komunikacija na 1,5. Želimo nformisati da se radi o krivotvorenom računu kako bi se javnost dovela u zabludu a našoj kompaniji nanijela šteta."

 O navedenom slučaju kontrolu je izvršila i inspekcija te utvrdila da se radi o neistinitim navodima, o čemu je i informisala javnost. 

izvor: Frontal

Komentari
Twitter
Anketa

Koliko ste vi lično zadovoljni 2024. godinom?

Rezultati ankete
Blog