Intervju
Tomislav Ricov: Weekend Media Festival smo pokrenuli u zadnji mogući trenutak
Za tačno sedam dana u Rovinju po šesti put počinje jedna od najznačajnijih regionalnih manifestacija u oblasti medija i kominikacija Weekend Media Festival. Sa Tomislavom Ricovom, direktorom agencije Peprmint, organizatorom događaja, i ujedno direktorom festivala razgovarali smo o počecima i pogledima u budućnost.
autor: Frontal
Weekend Media Festival kao relativno mlada, ali vrlo uspješna regionalna manifestacija ustrajava i razvija se upravo u vremenima koji mnogi opisuju kao krizna. Koliko se prije šest godina, na samom pragu ekonomskih previranja, bilo teško odlučiti i početi sa organizacijom ovakvog zahtjevnog projekta?
Pokrenuli smo ga u zadnji mogući trenutak. Unatoč vijestima iz svijeta, negirala se mogućnost krize kod nas. Imali smo jako malo vremena za organizaciju, sve se dogodilo unutar 3-4 mjeseca. Da smo odgodili za sljedeću godinu vjerojatno Weekenda ne bi ni bilo.
Da li se kroz proteklih pet godina uspjelo u ostvarivanju ideje vodilje, te koje segmente manifestacije biste voljeli podići na još viši nivo?
Ideju vodilju, da napravimo događaj regionalnog karaktera na kojem će se okupljati komunikacijski i medijski profesionalci i razmjenjivati iskustva i ideje, uspjeli smo ispuniti već u prvoj godini. S protekom vremena, samo smo učvrstili poziciju najvažnijeg i nezaobilaznog mjesta okupljanja regionalnih kreativca svih profila.
Kako se nosite sa pritiskom da se opravda stečeno povjerenje i da se svake godine pruži kvalitet više?
Nije lako, ali uvijek na kraju složimo program koji je zanimljiv, zabavan i inspirativan. Nastojimo zahvatiti široki spektar najaktualnijih tema koje su relevantne za sudionike. Na kraju svakog festivala čini nam se da ćemo ga teško nadmašiti sadržajem slijedeće godine.
Vaš pogled na trenutni razvoj i karakteristike regionalne PR, komunikacijske i medijske scene?
Čini mi se da je kriza dotakla dno, da će se i mediji i komunikacijska industrija konsolidirati i da krećemo naprijed.
U samoj pripremi WMF na koji način se odlučujete za izbor predavača, panel diskusija...? Čime se vodite?
Nastojimo biti aktualni, pokriti teme koje su najvažnije u sadašnjem trenutku za svaki pojedini mediji, ekonomiju pojedine države i politički trenutak. Također biramo teme i predavače koji će biti zanimljivi svima u regiji.
Ove godine tu su Tom Buday, iz kompanije Nestle, zatim Nir Korczak predstavnik Google Israel, kao i direktor Beogradske filharmonije… Šareno društvo različitih stručnosti i usmjerenja mogu da posjetiocima ponude…?
Prilikom izbora predavača iz inozemstva, nastojimo da iz najboljih svjetskih kompanija dovedemo stručnjake koji će nam otkriti kojim idejama se vode prilikom komunikacije svojih proizvoda i usluga, te ljude koji će nas predavanjima inspirirati da sami pokrenemo nove aktivnosti u svom poslu.
Koliko ove godine očekujete posjetilaca, novinara i dr. Da li su planirana neka iznenađenja?
Očekujemo najmanje kao i prošle godine, otprilike je tu riječ od 4 000 posjetitelja, a iznenađenja zasigurno neće nedostajati.