BiH
AS lansirao na tržište novi brand medenjaka- Love je u srcu
Bosanskohercegovačka kompanija AS d.o.o. plasirala je na tržište novi brand „Medenjaci LOVE Kent“. „LOVE“ će se od danas naći u prodaji i to u dvije gramature, 150 gr. i 275 gr., i tri vrste okusa: kao šljiva, marelica i višnja. Receptura i razvoj proizvoda djelo je domaćih tehnologa.
„Nakon što smo razvili početnu ideju o nastanku branda i dobili proizvod, naši kupci u Hrvatskoj, sa Kosova, iz SAD-a i iz Saudijske Arabije su odmah pozitivno reagirali tražeći nam Kent medenjake. Za relativno kratko vrijeme uspjeli smo proizvesti potpuno nov i, rekao bih, inovativan proizvod. Nećemo stati na ovome, jer ubrzo slijede “LOVE” medenjaci sa novim gramaturama i recepturama bosanskih džemova, bestilja i pekmeza od našeg autohtonog voća. Imamo proizvod sa kojim se nećemo postiditi nigdje u svijetu“, riječi su Ševala Delića, tehnologa u AS d.o.o.
Vrsta materijala i kvalitet vrećice “LOVE” medenjaka stavlja ovaj brand u povoljnu početnu poziciju u odnosu na konkurenciju, sa rješenjima za ambalažu koja do sada ova vrsta proizvoda nije imala.
Posebna priča je dizajn branda “LOVE” koji odiše emocijom, sasvim sigurno poziva na „prvu kupnju“ i razlikuje se od svih dosadašnjih pakovanja medenjaka. Dizajn branda povjeren je sarajevskoj agenciji “Pakeraj” i kreativnoj direktorici Jeleni Simić.
AS GROUP sa brandom “LOVE”, ali i sa proizvodima kompanija Vispak i Oaza koje posluju u okviru AS GROUP, postaje jedna od vodećih bosanskohecegovačkih grupacija u inovativnosti, i razvoju kvalitetnih domaćih proizvoda prehrambene industrije.
Lansiranje branda “LOVE” na tržište pratiće sveobuhvatna marketinška kampanja, kao i akcije unaprijeđenja prodaje pod sloganom “Ljubav u mome srcu”!
(E-kapija/Frontal)