Intervju
Sandro Mihajlović (Sberbank AD Banja Luka): Efekti koje imamo nakon promjene vlasnika su iznad svih očekivanja
Sberbank ad Banja Luka je na tržištu RS-a zvanično počela sa poslovanjem u januaru ove godine. Sandro Mihajlović, direktor sektora retail/prodaja i poslovna mreža Sberbank, ističe da je u 2012. godini Sberbank Rusija akvizirala (kupila) kompletnu mrežu Volksbank Austrija i da se u navedenom periodu radilo na pravno formalnoj promjeni naziva tako da je Volksbank ad Banja Luka zvanično postala Sberbank ad Banja Luka.
Sberbank Rusija je najveća Ruska banka čiji je većinski vlasnik Ruska Centralna Banka. U protekle dvije godine tačnije u 2011. i 2012. Sberbank Rusija je najbrža rastuća finansijska institucija u svijetu koja trenutno zapošljava preko 240 000 radnika i svoje poslovanje vrši u preko 20 000 poslovnica.
Šta je to što ovu banku razdvaja od drugih banaka na našem tržištu?
Mišljenja sam da je najbitnija stvar koja nas razdvaja od drugih banaka na tržištu što svim svojim aktivnostima odnosno svojim svakodnevnim radom nastojimo da svim klijentima (i fizičkim i pravnim licima) obezbjedimo da se osjećaju kao kod svoje kuće. Zadovoljni klijenti su naša primarna misija i uradićemo sve što je potrebno da svaki naš klijent bude sretan i zadovoljan.
Sberbank ima akciju koja traje do kraja jula. Možete li nam reći detalje?
Kada je u pitanju akcija koje ste spomenuli radi se o gotovinskim kreditima za stanovništvo bez žiranata i sudužnika sa rokom otplate do 15 godina, maksimalnim iznosom do 50 000 KM sa najboljom kamatnom stopom na tržištu koja počinje već od 4,50 % i rokom za realizaciju kredita od 24 h od momenta kompletiranja zahtjeva. Kao što se u ponudi može i prepoznati trudili smo se da stanovništvu RS-a ponudimo najbolje kada su u pitanju gotovinski krediti.
Ogroman odaziv i rast plasmana nam govore da smo u tome uspjeli. Ujedno najavljujem da ćemo se i u budućnosti truditi da imamo najbolju ponudu na tržištu ne samo po pitanju kredita već i na ostalim proizvodima i uslugama. Zato pozivam građane ali i pravne subjekte da prilikom donošenja odluke za rješavanje svojih finansijskih planova, potreba i želja obavezno potraže i ponudu Sberbank ad Banja Luka.
Može li se sada govoriti o efektima preuzimanja i rebrendiranja banke? Ako može, koji su efekti?
U januaru smo započeli veliki projekat rekonstrukcije svih naših poslovnica u pravcu prilagođavanja istih visokim i strogim standardima Sberbank Rusija.
Moram se pohvaliti da svakodnevno dobijamo jako puno pozitivnih komentara naših klijenata da su veoma zadovoljni ne samo novim izgledom naših poslovnica već i novom organizacijom unutar istih. Do sada smo renovirali tj. standardizovali 5 filijala i plan nam je da do polovine 2014. godine sve filijale Sberbank ad Banja Luka budu uređene po novim standardima.
Sberbank ad Banja Luka bilježi konstantan rast u svim segmentima poslovanja tako da možemo reći da su tako da možemo reći da su efekti koje imamo nakon promjene vlasnika iznad svih naših očekivanja.
Svakodnevno dobijamo povjerenje velikog broja kako naših sugrađana (stanovništvo) tako i pravnih subjekata koji se odlučuju da postanu klijenti upravo Sberbank-e. Ovom prilikom želim da im poručim da nisu pogriješili kada su donijeli takvu odluku. Izabrali su partnera u kojeg se mogu pouzdati i na kojeg mogu računati u svakom momentu. Klijenti su centar našeg svakodnevnog rada i činimo sve da se u svakom kontaktu sa Sberbankom osjećaju ugodno i sigurno, te da dobiju najbolju moguću uslugu, servis i savjet za sve svoje finansijske planove, potrebe i želje.
Kako ste zadovoljni prvim rezultatima Sberbanke u RS?
Prvi rezultati našeg poslovanja kao Sberbank ad Banja Luka su iznad svih naših očekivanja. Iako smo pred sebe postaviti izuzetno ambiciozne planove moram reći da je veliki broj kako naših sugrađana tako i pravnih subjekata prepoznao Sberbank kao sigurnog i dugoročnog partnera i ukazao nam svoje povjerenje. Imamo ogroman rast u svim segmentima poslovanja i izuzetno smo zadovoljni dosadašnjim rezultatima.
Koji su strateški ciljevi i planovi Sberbank Banja Luka?
Strateški cilj Sberbank ad Banja Luka je da postanemo vodeća banka na ovim prostorima odnosno banka sa najboljim servisom, sa najkvalitetnijom ponudom proizvoda, sa najpovoljnijim uslovima. Preko 100 miliona klijenata Sberbank-e širom svijeta i velika podrša i pomoć našeg novog vlasnika nam daje pravo da razmišljamo i djelujemo u tom pravcu. Kada na sve ovo dodamo izuzetan nivo kvaliteta i profesionalnosti svih zaposlenih u Sberbank ad Banja Luka nemam nikakvu sumnju da ćemo ostvariti taj cilj. Kao što sam ranije napomenuo izuzetno veliki broj kako građana RS-a tako i privrednih subjekata se odlučuju da postanu naši klijenti i ja im se ovom prilikom zahvaljujem na ukazanom povjerenju i ujedno im obećavam da ćemo ih svojim svakodnevnim radom uvjeriti da su donijeli ispravnu odluku.
Da bi svoj servis i uslugu održali na visokom nivou užurbano ćemo nastaviti raditi na širenju mreže filijala, bankomata ali i ponude proizvoda a sve u cilju približavanja našim klijentima. Svi naši ciljevi su direktno usmjereni na zadovoljstvo naših klijenata i tako će biti i u budućnosti.
(Frontal)