Republika Srpska

М:тел задовољан развојним пројектима у 2009

БАЊА ЛУКА - Генерални директор компаније "М:тел" Предраг Ћулибрк изјавио да 2009. година, која је у пословном смислу била врло тешка, није спријечила "М:тел" у развојним програмима.


 

Ћулибрк је као посебан успјех издвојио пуштање у рад 3Г мобилна мрежа у коју је уложено више од 45 милиона КМ, а која је сигналом покрила сва већа мјеста у БиХ.

Отварајући специјално дизајнирано и модерно опремљено продајно мјесто "М:тела" у центру Бањалуке, у Улици Ивана Фрање Јукића бр. 1, које је структурисано на три нивоа, он је истакао развој и проширење доступности АДСЛ услуга, додавши да "М:тел" има више од 50.000 корисника ових услуга у дијелу покривања фиксне мреже.

"`М:тел` је у овој години био пријатељ, покровитељ и организатор многих хуманитарних, спортских, културних и музичких догађаја", рекао је Ћулибрк и додао да компанија и за сљедећу годину има врло амбициозне планове.

Ћулибрк је истакао да је усвојен пословни план за наредну годину који предвиђа проширење асортимана услуга и даље технолошко усавршавање запослених и технолошки развој читаве инфраструктуре у свим сегментима пословања.

Генерални директор "М:тела" рекао је да је још рано говорити о резултатима пословања, истичући да ће приходи бити повећани за неколико процената у односу на 2008. годину.

"Што се тиче саме добити, она је резултат много различитих параметара, који се обрађују кроз финансијски извјештај и који ће бити познати у фебруару", рекао је Ћулибрк.

Он је истакао да је у 2009. години "М:тел" добио више од 100 000 нових корисника мобилне телефоније из читаве БиХ.

"Према нашој оцјени, тржишно учешће је повећано и у 2009. години, а према неким показатељима које имамо компанија `М:тел` је по питању мобилне телефоније стала раме уз раме са БХ телекомом, што нам је био циљ", рекао је Ћулибрк.

Он је истакао да је ново продајно мјесто у центру Бањалуке својеврсни поклон компаније "М:тел" граду Бањалуци у коме се налази и сједиште ове компаније.

"Идеја о отварању овог продајног мјеста лежи у нашој пословној мисији, а то је да се што више приближимо корисницима свих наших услуга интернета, фиксне и мобилне телефоније и да на тај начин покушамо да понудимо наширу лепезу наших услуга", рекао је Ћулибрк.

Он је истакао да су се корисници из цијеле БиХ већ могли увјерити у квалитет услуга компаније "М:тел", додавши да је задатак компаније да то повјерење још више учврсти.

Komentari
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog