Republika Srpska
М:тел задовољан развојним пројектима у 2009
БАЊА ЛУКА - Генерални директор компаније "М:тел" Предраг Ћулибрк изјавио да 2009. година, која је у пословном смислу била врло тешка, није спријечила "М:тел" у развојним програмима.
Ћулибрк је као посебан успјех издвојио пуштање у рад 3Г мобилна мрежа у коју је уложено више од 45 милиона КМ, а која је сигналом покрила сва већа мјеста у БиХ.
Отварајући специјално дизајнирано и модерно опремљено продајно мјесто "М:тела" у центру Бањалуке, у Улици Ивана Фрање Јукића бр. 1, које је структурисано на три нивоа, он је истакао развој и проширење доступности АДСЛ услуга, додавши да "М:тел" има више од 50.000 корисника ових услуга у дијелу покривања фиксне мреже.
"`М:тел` је у овој години био пријатељ, покровитељ и организатор многих хуманитарних, спортских, културних и музичких догађаја", рекао је Ћулибрк и додао да компанија и за сљедећу годину има врло амбициозне планове.
Ћулибрк је истакао да је усвојен пословни план за наредну годину који предвиђа проширење асортимана услуга и даље технолошко усавршавање запослених и технолошки развој читаве инфраструктуре у свим сегментима пословања.
Генерални директор "М:тела" рекао је да је још рано говорити о резултатима пословања, истичући да ће приходи бити повећани за неколико процената у односу на 2008. годину.
"Што се тиче саме добити, она је резултат много различитих параметара, који се обрађују кроз финансијски извјештај и који ће бити познати у фебруару", рекао је Ћулибрк.
Он је истакао да је у 2009. години "М:тел" добио више од 100 000 нових корисника мобилне телефоније из читаве БиХ.
"Према нашој оцјени, тржишно учешће је повећано и у 2009. години, а према неким показатељима које имамо компанија `М:тел` је по питању мобилне телефоније стала раме уз раме са БХ телекомом, што нам је био циљ", рекао је Ћулибрк.
Он је истакао да је ново продајно мјесто у центру Бањалуке својеврсни поклон компаније "М:тел" граду Бањалуци у коме се налази и сједиште ове компаније.
"Идеја о отварању овог продајног мјеста лежи у нашој пословној мисији, а то је да се што више приближимо корисницима свих наших услуга интернета, фиксне и мобилне телефоније и да на тај начин покушамо да понудимо наширу лепезу наших услуга", рекао је Ћулибрк.
Он је истакао да су се корисници из цијеле БиХ већ могли увјерити у квалитет услуга компаније "М:тел", додавши да је задатак компаније да то повјерење још више учврсти.