Frontal Blog Challenge
AMAMA bh brend prirodne kozmetike za njegu kože lica i tijela
AMAMA brend je linija prirodne kozmetike mladog tima ljudi iz Zenice.
Prateći evropske i svjetske trendove mladi tim je odlučio ući u tada relativno novu oblast na domaćem tržištu i započeti razvoj vlastitog brenda prirodne kozmetike pod nazivom AMAMA. Brend je pokrenut 2015. godine, a više o ideji pokretanja i razvoja brenda upitali smo Rialdu Jašarević.
"Ideja je postojala dugo vremena, međutim, čekali smo pravi trenutak za razvoj i plasiranje proizvoda na tržište. Smatramo da se u prirodi nalazi bezbroj načina da očuvamo svoju ljepotu i ostanemo zdravi tijelom i duhom crpeći energiju same prirode. Upravo ta „priroda“ se nalazi u svim našim proizvodima."
Osnovni sastojci proizvoda su uglavnom domaće sirovine kao što su smilje, lavanda, nana i slično. Neki od AMAMA proizvoda sadrže cimet ili narandžu, pa su primorani ove sastojke uvoziti. Asortiman proizvoda je jako širok, a najpopularniji je serum za regenreaciju kože.
Najtraženiji naš proizvod je serum za regeneraciju kože, čiji su osnovni i jedini sastojci hladno prešana ulja, a kojeg su potrošači prepoznali i na prvo korištenje zavoljeli.
AMAMA brend je za kratko vrijeme postigao mnogo, od apsolutne anonimnosti do prepoznatljivog i traženog brenda kojeg krase nagrada za novu kolekciju proizvoda za njegu kože "AMAMA" ZEPS (2015) i za razvoj brenda Organsko FBiH (2017).
"Budite uporni u onome što želite i radite ono što zaista volite. Rezultati će doći prije ili kasnije. U suštini ne postoje granice osim onih koje sam sebi postaviš. Kako u BiH gotovo sve ide težim putem, tako je i naš brend prvih šest mjeseci bio neprimijetan. Sve do momenta kada su kupci počeli da se vraćaju jer su prepoznali kvalitet", ističe Jašarević.
Autor: Dženedina Mušanović