Društvo
Na 11. Weekend Media Festival dolaze Zlatko Dalić i belgijski duo 2manydjs
Weekend Media Festival za svoje 11. izdanje pripremio je niz novosti, od novih formata u programu do novih dvorana i širenja party programa na strane muzičke zvijezde.
Kad je hrvatska fudbalska reprezentacija ušla u finale Svjetskog fudbalskog prvenstva u Rusiji, Hrvatska je postala jedan od najtraženijih pojmova na Googleu, objavljeno je milion članaka u kojima se spominje te je ostvareno više od 60 milijardi impresija. Na dan finala objavljeno je više od milion tvitova koji su uključivali riječ Hrvatska. U mjesec dana reprezentacija i selektor Zlatko Dalić tako su, osim postizanja sportskog megauspjeha, odradili i istorijsku promociju Hrvatske. Najbolji fudbalski trener na Weekend Media Festivalu otkrit će nepoznate detalje iz Rusije i šta je drugo mjesto na Svjetskom prvenstvu donijelo Hrvatskoj. Sport je svakako jedan od najboljih aduta u promociji Hrvatske, a kako se promijenilo i što sve uključuje moderno brendiranje zemlje, na jednom od panela pokazaće Hrvatska turistička zajednica.
Treba li legalizovati kanabis?
Šta god mi mislili o njima, promjene su neizbježne, granice se brišu, a tabui ruše. Nekad nepoželjna, industrija kanabisa danas je jedna od najbrže rastućih u SAD-u. Barack Obama priznao je da je pušio marihuanu, kao i Zoran Milanović. O njezinim zdravstvenim koristima govori se već godinama. I u Hrvatskoj je medicinska uporaba kanabisa dozvoljena, ali kad ga bolesnici sami počnu uzgajati, dobiju višegodišnju zatvorsku kaznu.
Treba li i zašto legalizovati kanabis, kako regulisati to tržište, da li bi legalizacijom kao društvo profitirali ili se strmoglavili u zavisnost, na predavanju će, između ostalih, raspravljati dr Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta, jedan od najzaslužnijih za uvođenje konoplje u medicinu u Hrvatskoj.
"Neke kompanije već su usmjerile svoje poslovanje prema industriji kanabisa koja će, prema procjenama Business Insidera, u sljedeće četiri godine na globalnoj razini vrijediti 32 milijarde dolara. Na ovom Weekendu stručnjaci će da razjasne malo širu sliku legalizacije i njezin uticaj na privredu", rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Festivala.
Na panelu "Na mladima svijet ostaje (kada o tome stariji donesu odluku)" pripadnici mlađih generacija srušiće predrasude stvorene po defaultu međugeneracijskog jaza i pružiti svoje viđenje društva, medija, poduzetništva i aktualnih pitanja.
"Ove godine odlučili smo uvesti novi format u sklopu predavanja na kojem će nam se predstaviti 'klinci' mlađi od 18 godina. Vjerujem da će nam svima njihovi stavovi na neki način otvoriti oči i pokazati nove smjerove o kojima bismo trebali početi razmišljati", dodao je Vrdoljak.
Weekend je ove godine pripremio još mnoge novosti, nove dvorane i formate u sklopu programa. Tako subotnji party pod nazivom "Weekend Goes Global" prvi put dovodi međunarodne zvijezde, belgijski duo 2manydjs. Marko Tolja i diva hrvatske muzičke scene Zdenka Kovačiček u pratnji jedinstvenog Jazz orkestra HRT-a pod dirigentskom palicom Mirona Hausera nastupit će u četvrtak, dok će se u petak Bolesna braća pobrinuti za malo žešći ritam.
Nakon prošlogodišnje odlične saradnje s nordijskim zemljama, ove godine s veseljem pozdravljamo Njemačku i Francusku kao partnere Festivala. Te dvije zemlje ostavile su tešku prošlost iza sebe i postale važni stubovi evropske integracije.
U duhu saradnje, gosti iz Francuske i Njemačke predstavit će neke od inspirativnih trendova iz svojih zemalja. To je prije svega Arte, europski kanal za kulturu koji su osnovale Francuska i Njemačka, jedinstveno iskustvo i izvanredna pustolovina kojom su na području kulture i informacija zakoračile izvan nacionalnih granica. Zatim Qwant, evropska internetska tražilica koja se razvija u Francuskoj uz njemački kapital, a cilj joj je postati alternativa GAFA kompanijama. Tu je i Gobelins, vodeća škola animacije na svijetu, te mnoge.
I ove godine, glavni je sponzor i pouzdan partner Festivala Adris grupa, koja od samih početaka podržava Weekend Media Festival i nezamjenjiv je član najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala.
"Ponosni smo domaćin i pokrovitelj Weekend Media Festivala od prvog dana. Uoči samog početka 11. izdanja, vrijedi podsjetiti zašto nam je ova saradnja višestruko važna. Iako godišnje organizujemo više od 130 kongresa i događaja, Weekend Media Festival je zasigurno najveći, najpoznatiji, najdugovječniji i event s kojim je sve počelo prije desetak godina. Od tada smo u razvoj turističke ponude na najvišoj razini uložili više od četiri milijarde kuna i premetnuli Rovinj u poželjnu i prepoznatljivu event destinaciju u regiji i svijetu. Tome je uvelike pridonio i Weekend Media Festival, koji se nametnuo kao najrelevantniji u komunikacijskoj industriji. U Rovinj svake godine donosi odličnu kreativnu energiju i najnovije svjetske trendove, a privlači i nekoliko hiljada gostiju, čime značajno produljuje turističku sezonu te predstavlja izvrstan način promocije destinacije", rekla je Kristina Miljavac iz Adris grupe.
Frontal