Društvo

Na 11. Weekend Media Festival dolaze Zlatko Dalić i belgijski duo 2manydjs

Weekend Media Festival za svoje 11. izdanje pripremio je niz novosti, od novih formata u programu do novih dvorana i širenja party programa na strane muzičke zvijezde.

Kad je hrvatska fudbalska reprezentacija ušla u finale Svjetskog fudbalskog prvenstva u Rusiji, Hrvatska je postala jedan od najtraženijih pojmova na Googleu, objavljeno je milion članaka u kojima se spominje te je ostvareno više od 60 milijardi impresija. Na dan finala objavljeno je više od milion tvitova koji su uključivali riječ Hrvatska. U mjesec dana reprezentacija i selektor Zlatko Dalić tako su, osim postizanja sportskog megauspjeha, odradili i istorijsku promociju Hrvatske. Najbolji fudbalski trener na Weekend Media Festivalu otkrit će nepoznate detalje iz Rusije i šta je drugo mjesto na Svjetskom prvenstvu donijelo Hrvatskoj. Sport je svakako jedan od najboljih aduta u promociji Hrvatske, a kako se promijenilo i što sve uključuje moderno brendiranje zemlje, na jednom od panela pokazaće Hrvatska turistička zajednica

Treba li legalizovati kanabis?

Šta god mi mislili o njima, promjene su neizbježne, granice se brišu, a tabui ruše. Nekad nepoželjna, industrija kanabisa danas je jedna od najbrže rastućih u SAD-u. Barack Obama priznao je da je pušio marihuanu, kao i Zoran Milanović. O njezinim zdravstvenim koristima govori se već godinama. I u Hrvatskoj je medicinska uporaba kanabisa dozvoljena, ali kad ga bolesnici sami počnu uzgajati, dobiju višegodišnju zatvorsku kaznu. 

Treba li i zašto legalizovati kanabis, kako regulisati to tržište, da li bi legalizacijom kao društvo profitirali ili se strmoglavili u zavisnost, na predavanju će, između ostalih, raspravljati dr Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta, jedan od najzaslužnijih za uvođenje konoplje u medicinu u Hrvatskoj. 

"Neke kompanije već su usmjerile svoje poslovanje prema industriji kanabisa koja će, prema procjenama Business Insidera, u sljedeće četiri godine na globalnoj razini vrijediti 32 milijarde dolara. Na ovom Weekendu stručnjaci će da razjasne malo širu sliku legalizacije i njezin uticaj na privredu", rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Festivala.

Na panelu "Na mladima svijet ostaje (kada o tome stariji donesu odluku)" pripadnici mlađih generacija srušiće predrasude stvorene po defaultu međugeneracijskog jaza i pružiti svoje viđenje društva, medija, poduzetništva i aktualnih pitanja. 

"Ove godine odlučili smo uvesti novi format u sklopu predavanja na kojem će nam se predstaviti 'klinci' mlađi od 18 godina. Vjerujem da će nam svima njihovi stavovi na neki način otvoriti oči i pokazati nove smjerove o kojima bismo trebali početi razmišljati", dodao je Vrdoljak.

Weekend je ove godine pripremio još mnoge novosti, nove dvorane i formate u sklopu programa. Tako subotnji party pod nazivom "Weekend Goes Global" prvi put dovodi međunarodne zvijezde, belgijski duo 2manydjs. Marko Tolja i diva hrvatske muzičke scene Zdenka Kovačiček u pratnji jedinstvenog Jazz orkestra HRT-a pod dirigentskom palicom Mirona Hausera nastupit će u četvrtak, dok će se u petak Bolesna braća pobrinuti za malo žešći ritam.

Nakon prošlogodišnje odlične saradnje s nordijskim zemljama, ove godine s veseljem pozdravljamo Njemačku i Francusku kao partnere Festivala. Te dvije zemlje ostavile su tešku prošlost iza sebe i postale važni stubovi evropske integracije. 

U duhu saradnje, gosti iz Francuske i Njemačke predstavit će neke od inspirativnih trendova iz svojih zemalja. To je prije svega Arte, europski kanal za kulturu koji su osnovale Francuska i Njemačka, jedinstveno iskustvo i izvanredna pustolovina kojom su na području kulture i informacija zakoračile izvan nacionalnih granica. Zatim Qwant, evropska internetska tražilica koja se razvija u Francuskoj uz njemački kapital, a cilj joj je postati alternativa GAFA kompanijama. Tu je i Gobelins, vodeća škola animacije na svijetu, te mnoge.

I ove godine, glavni je sponzor i pouzdan partner Festivala Adris grupa, koja od samih početaka podržava Weekend Media Festival i nezamjenjiv je član najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala. 

"Ponosni smo domaćin i pokrovitelj Weekend Media Festivala od prvog dana. Uoči samog početka 11. izdanja, vrijedi podsjetiti zašto nam je ova saradnja višestruko važna. Iako godišnje organizujemo više od 130 kongresa i događaja, Weekend Media Festival je zasigurno najveći, najpoznatiji, najdugovječniji i event s kojim je sve počelo prije desetak godina.  Od tada smo u razvoj turističke ponude na najvišoj razini uložili više od četiri milijarde kuna i premetnuli Rovinj u poželjnu i prepoznatljivu event destinaciju u regiji i svijetu. Tome je uvelike pridonio i Weekend Media Festival, koji se nametnuo kao najrelevantniji u komunikacijskoj industriji. U Rovinj svake godine donosi odličnu kreativnu energiju i najnovije svjetske trendove, a privlači i nekoliko hiljada gostiju, čime značajno produljuje turističku sezonu te predstavlja izvrstan način promocije destinacije", rekla je Kristina Miljavac iz Adris grupe.

 

Frontal
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog