Društvo
Završena Druga turistička regata
Druga turistička regata – strateški cilj razvoja banjalučkog adrenalinskog turizma!
Druga turistička regata, koju je organizovao Rafting klub Kanjon, uz podršku partnera, kompanije Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i Grada Banjaluka, je uspješno okončana. Više od stotinu i dvadest učesnika regate, u dvadeset čamaca, nije krilo oduševljenje adrenalinskim doživljajem turističke regate od Krupe na Vrbasu do Rafting centra Kanjon u Karanovcu. U regati su, pored građana i pripadnika Oružanih snaga BiH, učestvovali predstavnici medija, novinari i tv ekipe.
„Pokazali smo da nakon 15 godina čišćenja, organizacije brojnih Ekoloških regata, organizacije brojnih sportskih manifestacije najvišeg nivoa, polako ulazimo i u porodicu organizatora velikih turističkih regata. Očekujemo da nam se u organizaciji ubrzo priključe i rafteri iz Jajca i Donjeg Vakufa, Šipova i Jezera, i da ćemo u budućnosti imati regatu koja će trajati šest dana.“
Druga turistička regata je u kalendaru turističkih manifestacija Grada Banjaluka. Upravo je to jedan od strateških pravaca u koje ova gradska adminsitracija želi razvijati turističku ponudu grada.
„Svi znamo da je rijeka Vrbas nepresušan izvor adrenalina i avanture i upravo je to jedan turistički proizvodd koji je primamljiv i za turiste koji nam dolaze iz regiona. Veliki broj turista koji su se i danas spuštali tokom turističke regata prava su slika stanja u turizmu u našem gradu. Podsjetiću da je broj turista ove u odnosu na isti period prošle godinu veći za 15%.“ kazala je načelnica Odjeljenja za kulturu, turizam i socijalnu politiku Natalija Trivić.
Važan partner Inicijative, od samog početka, i potpisnik Povelje za Čist Vrbas, kompanija Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, i ove godine podržala je regatu. „Zadovoljstvo nam je da su i ove godine aktivnosti Inicijative za Čist Vrbas pokazale koliko je važno da svi vodimo brigu o načinu kojim upravljamo prirodnim resursima. Inicijativa je jedan od važnih projekata za Coca-Colu u Bosni i Hercegovini, zato što je briga o vodi jedan je od prioriteta Coca-Cole u regiji, podjednako kao i na globalnom nivou, a Čist Vrbas smo prepoznali od samog početka kao jedan od onih projekata koji promoviraju i ukazuju na značaj javno privatnog partnerstva u realizaciji velikih i vrijednih projekata. Jedni bez drugih teško da možemo pokretati zbilja korisne inicijative koji imaju utjecaj na društvo, okoliš i ekonomiju zemlje“, kazala je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu.
„Organizatori Druge turističke regata su pokazali kako se radi ovaj posao, kako na pravi i profesionalan način treba pripremiti i organizovati jedna ovako značajna manifestacija. Od nas će svakako imati podršku“, rekla je direktor Turističke organizacije grada Banjaluka Irena Radojević.
U regati su učestvovali i članovi RK Jajce iz Jajca koji su zajedno sa članovima RK Kanjon i pripadnicima Oružanih snaga BiH čistili korito rijeke Vrbas na potezu od Bravnica do Jajca i korito rijeke Plive, od Ljoljića ka Jezeru. Prikupljeno je oko 400 vreća smeća, ukupne težine 3,5 tone. U akcijama čišćenja je ušestvovalo više od 200 ljudi.
Sve navedene aktivnosti realizovane su u okviru Inicijative „Čist Vrbas“, i u duhu Povelje za čist Vrbas koju su u maju 2013. godine, u Donjem Vakufu, osim gradonačelnika i načelnika lokalnih zajednica u slivu Vrbasa, potpisali predstavnici resornih ministarstava oba entiteta, Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH, Fonda za zaštitu okoline i energetsku efikasnost Republike Srpske, te partneri projekta kompanija Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, Razvojni program Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini (UNDP) i Vlada Japana.
Frontal