Društvo

Keri O'Šej Gorgon na Spark.me konferenciji u Bečićima

Keri O'Šej Gorgon (Kerry O’Shea Gorgone), direktorica strategije u MarketingProfsu, vodećem izvoru informacija za više od 600.000 marketinških profesionalaca širom svijeta, i voditeljka Marketing Smarts podcasta govoriće na Spark.me konferenciji, 26. i 27. maja u Bečićima.


Gorgon je advokatica, podcaster, govornica i pisac. Kao direktorica strategije u MarketingProfsu, Gorgon dizajnira programe obuke za klijente širom svijeta, a u slobodno vrijeme piše za neke od najpopularnijih sajtova u marketinškoj i PR industriji, uključujući blog Marka Šejfera {grow}, Social Media Explorer, Entrepreneur, Spin Sucks, MackCollier.com, i Huffington Post

Gorgon je jedna od rijetkih osoba u industriji koje, sa podjednakom stručnošću, mogu govoriti i o pravu i o kreiranju efektivnog sadržaja za društvene medije. Pored toga što je licencirani advokat (diplomirala je prva u svojoj generaciji), veoma je cijenjena kao podcaster u marketinškoj industriji. Domaćin je serije nedeljnih intervjua MarketingProfsa, pod nazivom Marketing Smarts, koju je Fast Company proglasio za jedan od najboljih poslovnih podcasta na internetu, a časopis Inc. ju je uvrstio među "19 podcasta vrijednijih od diplome mastera poslovne administracije". U svojoj emisiji ugostila je vodeća imena iz oblasti industrije društvenih medija kao što su Chris Brogan, Ann Handley i Gary Vaynerchuk, i neke od poznatih ličnosti kao što su Jon Taffer iz rijaliti programa „Bar Rescue“, glumica Jane Seymour i glumac Alan Alda. Intervjuisala je top menadžere iz organizacija kao što su IBM, National Geographic, Dell i Baltimore Ravens.

Organizatori Spark.me su ranije objavili ime prvog ovogodišnjeg glavnog govornika - u pitanju je Mark Šejfer (Mark W. Schaefer), jedan od vodećih svjetskih stratega u oblasti marketinga na društvenim medijima koji svoje znanje i iskustvo dijeli na jednom od pet najposjećenijih marketinških blogova na svijetu - {grow}. U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.

Karte za konferenciju Spark.me 2018 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije - www.spark.me. Puna cijena karte je 300€, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 150€ do 18. februara. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (26-27. maj), radionicama (25. maj), startap takmičenju (26-27. maj), ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (26. maj). Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Konferencija Spark.me održaće se po šesti put, 26. i 27. maja, u hotelu Mediteran u Budvi. U skladu sa težnjom da svake godine dodatno obogate program konferencije, organizacioni tim Spark.me 2018 je za učesnike konferencije pripremio seriju besplatnih radionica iz oblasti marketinga i preduzetništva, koje će se održati 25. maja u hotelu Mediteran u Budvi. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena - .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje u Budvi. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 550 učesnika konferencije iz više od 20 država širom svijeta, među kojima će naći lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja. 

 

Frontal
 
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog