Društvo
Mark Šejfer prvi glavni govornik na Spark.me konferenciji
Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja se održava 26. i 27. maja u Budvi (uz seriju specijalizovanih radionica zakazanih za 25. maj), je objavio ime prvog glavnog govornika na Spark.me 2018 konferenciji.
U pitanju je Mark Šejfer (Mark W. Schaefer), međunarodno priznat govornik, autor nekoliko bestselera i biznis konsultant u oblasti marketinga na društvenim medijima, koji svoje znanje i iskustvo dijeli na jednom od pet najposjećenijih marketinških blogova na svijetu - {grow}.
Šejfer se 30 godina bavio prodajom, PR-om i marketingom, a sada pruža konsultantske usluge iz oblasti marketing strategije i društvenih medija. Njegovi klijenti su kako startapovi, tako i globalni brendovi kao što su: Adidas, Cisco, Johnson & Johnson, Dell, Pfizer i vlada Velike Britanije. Predaje marketing na postdiplomskim studijama Univerziteta Rutgers, a držao je predavanja na mnogim prestižnim univerzitetima kao što su Oxford i Princeton. Šejfer je autor šest bestselera, među kojima su The Tao of Twitter (najprodavanija knjiga na svijetu o Tviteru) i The Content Code (koju je časopis Inc. izabrao u „Top 5 marketinških knjiga godine“). Njegove knjige se koriste kao udžbenici na više od 50 univerziteta širom svijeta, a prevedene su na 12 jezika.
Šejfer je voditelj jednog od 10 najpopularnijih marketinških podcasta na iTunesu, The Marketing Companion. On je sedma najčešće pominjana osoba na Tviteru od strane direktora marketinga velikih kompanija, a nalazi se i u Top 10 marketara koje ljudi najviše retvituju. Časopis Forbes ga je uvrstio u Top 10 autoriteta u oblasti prodaje putem društvenih medija, a smatra se i za jednog od 10 najuticajnijih marketinških stručnjaka na svijetu.
Šejfer je bio glavni govornik na prestižnim događajima širom svijeta, među kojima su SXSW, Marketing Summit Tokyo i Institut za međunarodne i evropske poslove. Pojavljivao se u mnogim medijima uključujući Wall Street Journal, Wired, The New York Times, CNN, CNBC, BBC i CBS NEWS. Redovni je kolumnista za The Harvard Business Review.
Karte za konferenciju Spark.me 2018 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije - www.spark.me. Puna cijena karte je 300€, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 150€ do 18. februara. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (26-27. maj), radionicama (25. maj), startap takmičenju (26-27. maj), ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (26. maj). Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50€. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Konferencija Spark.me održaće se po šesti put, 26. i 27. maja, u hotelu Mediteran u Budvi. U skladu sa težnjom da svake godine dodatno obogate program konferencije, organizacioni tim Spark.me 2018 je za učesnike konferecije pripremio seriju besplatnih radionica iz oblasti marketinga i preduzetništva, koje će se održati 25. maja u hotelu Mediteran u Budvi. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena - .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje u Budvi. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 550 učesnika konferencije iz više od 20 država širom svijeta, među kojima će naći lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja.
Frontal