Društvo
Održano šesto finale studentskog takmičenja u odnosima s javnošću
Najbolju strategiju za PR Challenge 2017 osmislila ekipa iz Mostara.
Šesto državno studentsko takmičenje u odnosima s javnošću - PR Challenge završeno je u petak nakon proglašenja najboljih timova i strategija. Sedam takmičarskih ekipa koje su došle iz cijele BiH, u prostorijama preduzetničkog i edukativnog centra Networks, predstavile su svoje PR strategije koje su kreirali za socijalno preduzeće, 3Down Štampa - 3Down print d.o.o. čiji je osnivač Udruženje Život sa Down sindromom, te za projekat Coca-Colina podrška mladima u BiH – program osnaživanja mladih koji je pokrenula Coca-Cola HBC B-H Sarajevo.
Stručni žiri proglasio je tim “PRvi”, sa Fakulteta humanističkih nauka mostarskog Univerziteta “Džemal Bijedić” za pobjednike šestog PR Challenge takmičenja, proglasivši njihovu strategiju za preduzeće 3Down Štampa - 3Down print d.o.o. najboljom u ukupnom poretku. Uz simboličan novčani poklon, najboljima su dodijeljeni Podravkini poklon paketi, te pokloni koje je obezbijedila Coca-Cola HBC B-H Sarajevo.
Žiri je ocijenio da je najkreativniji koncept osmislila ekipa “Ljože” sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, ekipa “FiveStarMo” sa Ekonomskog fakulteta mostarskog Sveučilišta je pokazala najinovativniji pristup u kreiranju strategije, a priznanje za najbolju prezentaciju dodijeljeno je ekipi sa Filozofskog fakulteta u Zenici, NES Teamu.
„PR Challenge je projekat kojim se promoviše značaj profesije kao strateške funkcije odnosa s javnošću, a namjera nam je da se njime osigura prilika ,svim studentima koji izučavaju ovu oblast da se kroz studiju suoče sa realnim poslovnim izazovima, te da na primjerima iz prakse primijene znanja koja su dobili na fakultetu. Naš motiv za pokretanje takmičenja je bio upravo da omogućimo mladima koji možda prepoznaju svoju buduću profesiju u odnosima s javnošću, takvu priliku - da pokažu budućim klijentima i saradnicima šta znaju i kako rješavaju zadatke. Žiri je ocjenjivao njihove ideje, pristup, izvodljivost, inovativnost i način postavke strategija. Danas smo čuli mnoge dobre i jasno razrađene ideje, a uz dragocjene savjete žirija tokom ocjenjivanja, učesnici su dobili kompletan uvid u to kako u stvarnosti izgleda raditi odnose s javnošću van učionice. Vjerujem da će učesnicima ovo biti dragocjeno iskustvo, jer je riječ o stvarnim klijentima i stvarnim uslovima za rad, a nakon što smo vidjeli kako su takmičari riješili zadatke koje smo im dali, mogu reći da smo vrlo zadovoljni kreativnim pristupom, odličnim prezentatorskim vještinama i inovativnošću takmičarskih ekipa”, istakla je Dobrila Močević, direktorica Prime Communications, agencije koja je autor i organizator takmičenja PR Challenge.
Organizator PR Challengea je agencija Prime Communications, prva domaća PR agencija sa kancelarijama u Banjaluci i Sarajevu, koja ovim takmičenjem želi naglasiti značaj PR profesije, promovisati mlade, inovativne i kreativne buduće kolege ali i pružiti priliku studentima da teoretska znanja koja stiču na fakultetima primijene u praksi kreirajući strategije za prave klijente. Ove godine, u finalu su se takmičile ekipe iz Mostara, Sarajeva, Zenice, Viteza i Banjaluke.
Frontal