Vijesti
Odabrano devetero blogera kojima će Coca-Cola pomoći u profesionalnom razvoju
Blogerka Brankica Raković ovogodišnja je bosanskohercegovačka predstavnica u Coca-Colinom projektu Bloggers Network Adria, koji se u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji realizuje od 2013. godine s ciljem pomoći blogerima u njihovoj profesionalizaciji. Kroz podršku blogerima u obliku promocije postova i educiranja o različitim načinima podizanja kvalitete sadržaja, kao i privlačnom mjesečnom naknadnom, Coca-Cola im omogućava da svoj hobi pretvore u zanimanje te nastave graditi uspješnu blogersku karijeru.
„Jedna je od ključnih odrednica Coca-Colinog društveno odgovornog poslovanja ulaganje u mlade i potpora u njihovom osobnom i profesionalnom razvoju, stoga nam je drago što kroz ovaj projekt možemo pomoći mladim ljudima u njihovoj afirmaciji na rastućoj i sve značajnijoj blogerskoj sceni. S druge strane, ovim projektom nastojimo osvijestiti poslovnu zajednicu o brojnim mogućnostima kreativne suradnje s blogerima, koja može donijeti veliku obostranu korist. Iznimno nas veseli što je ove godine pristiglo dva i pol puta više prijava u odnosu na prošlu, što je značajan pokazatelj uspjeha ovog projekta, ali i njegovog značaja za blogersku zajednicu u cijeloj regiji“, istakla je Ana Kljaić, direktorica komunikacija i odnosa s javnošću The Coca-Cola Company za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Sloveniju i Bugarsku.
Pobjednike ovogodišnjeg konkursa u okviru projekta Bloggers Network Adria odabrao je žiri sastavljen od Coca-Colinih predstavnika te blogera koji su sudjelovali u projektu tokom protekle godine. Kriteriji za odabir bili su kvalitet sadržaja prijavljenog posta s bloga te osobine autora koje su se ocjenjivale u odnosu na njihov dosadašnji angažman na blogu i društvenim mrežama. Na osnovu tih kriterija, ove će godine u projektu, uz već spomenutu bh. predstavnicu, učestvovati i Jovana Miljanović, Angelina Radulović, Aleksandra Birta Ilić i Nada Piliškić iz Srbije, Ingrid Divković i Matko Matt Marenić iz Hrvatske, Mitko Cabevski iz Makedonije i Jelena Kaluđerović iz Crne Gore. Oni će nastaviti putem svojih prethodnika, od kojih su se neki uspjeli profesionalizirati tokom projekta i osigurati dodatna sredstva od svojih blogova sklapanjem saradnji i s drugim kompanijama. Neki su blogeri pritom ostvarili i međunarodni uspjeh, poput blogerice Marije Petrović iz Srbije čiji je tekst prenio ugledni londonski The Guardian.
Ovogodišnje izdanje projekta okuplja isključivo učesnike čiji blogovi obrađuju teme aktivnog života, programa podrške mladima, zaštite životne sredine i prenošenja poruke o određenoj robnoj marki potrošačima. Osim toga, Coca-Cola je na ovogodišnjem konkursu istakla i važnost stvaranja videosadržaja, što je na učestvovanje potaknulo i blogere koji uz blog imaju aktivan i videokanal na YouTubeu. Devetoro odabranih blogera tokom ove će godine biti zaduženo da jednom mjesečno u svojim tekstovima poprate prethodno dogovorenu temu, uspostave kvalitetnu suradnju s ostalim učesnicima projekta, odazovu se na različita događanja u organizaciji Coca-Cole, te da na svojim blogovima jasno navedu učestvovanje u projektu postavljanjem posebnog bannera i dodatne rečenice na kraju svakoga sponzorisanog teksta. Osim toga, učešće na projektu odabranim će blogerima donijeti i višestruke koristi, a to su veća vidljivost blogova putem Coca-Coline promocije njihovih tekstova, poboljšanje kvaliteta sadržaja zahvaljujući suradnji s drugim blogerima u projektu i praćenju učinaka pojedinih tekstova na sveukupnu vidljivost, stjecanje iskustva za moguću suradnju s drugim kompanijama te mjesečna novčana naknada u skladu prosječnoj plaći države iz koje bloger dolazi.
O kompaniji The Coca-Cola Company
Kompanija The Coca-Cola Company najveći je svjetski proizvođač napitaka. Osvježava potrošače s više od petsto različitih vrsta robnih marka negaziranih i gaziranih napitaka. Uz Coca-Colu, koja je širom svijeta prepoznata kao najvrijednija robna marka kompanije, ponuda proizvoda uključuje i 20 milijardi dolara vrijedne robne marke kao što su Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero te vode obogaćene vitaminima kao što su Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA i Del Valle. Kompanija The Coca-Cola Company najveći je svjetski dobavljač gaziranih napitaka, kafa za trenutačnu potrošnju i sokova. Pomoću najveće distributivne mreže u svijetu potrošači u više od 200 država širom svijeta popiju oko 1,9 milijardi napitaka dnevno. Posvećena stvaranju održivih zajednica, The Coca-Cola Company svojim društveno-odgovornim poslovanjem naglašava značaj zaštite okoliša, daje podršku zdravom i aktivnom načinu života i radi na stvaranju sigurnog i ugodnog radnog okruženja za svoje zaposlenike, te doprinosi privrednom razvoju zajednica u kojima posluje. Sa svojim se punionicama The Coca-Cola Company svrstava među deset najvećih svjetskih privatnih poslodavaca s više od 700 000 zaposlenika. Za više podataka posjetite internet stranice www.coca-colacompany.com, pratite Coca-Colu na Twitteru na internet stranicama www.twitter.com/CocaColaCo, posjetite Coca-Colin internet i dnevnik www.coca-colablog.com ili nas pronađite na LinkedInu na stranicama www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.