BiH
Peti Sarajevo PR open
Društveno odgovorno poslovanje u BiH, pet godina kasnije
Društveno odgovorno poslovanje, s posebnim fokusom na kontekst u savremenim komunikacijama, ključna je tema 5. konferencije Sarajevo PR open zakazane za 13. maj u Sarajevu.
Sarajevo PR Open je koncipirana kao jednodnevna konferencija posvećena odnosima s javnošću, novim trendovima i izazovima s kojima se susreće profesija. Peto izdanje biće posvećeno razotkrivanju izazova s kojima se kompanije, institucije ali i mediji susreću kad je u pitanju koncept društvene odgovornosti a onda i stvarni odnos i ozbiljnost pristupa konceptu DOP-a a u fokus stavlja strategije kompanija i institucija u BiH za društveno odgovorno poslovanje, njihovo nepostojanje, tumačenja i interpretacije DOP-a i način na koji se profesija odnosi prema ovom segmentu poslovanja.
Svoje učešće potvrdile su Andreja Pavlović, direktorica DOP-a u Hauska i Partners grupi i Dragana Đermanović, blogerka i preduzetnica, te predavačica na brojnim svjetskim konferencijama iz oblasti poslovne primjene interneta.
„Treći Sarajevo PR open bio je posvećen istoj temi a pet godina kasnije vraćamo se ovoj važnoj temi u vremenu transformisanih odnosa i komunikacija a u praksi se sve više vidi da postoji jasna potreba da se napravi razlika između društvenog odgovornog poslovanja u strateškom smislu i onog što se interpretira pa potom i komunicira prema javnosti kao DOP. Logična posljedica je da se pogrešne ili nejasne interpretacije stavljaju na teret profesiji odnosa s javnošću kao nosiocu komunikacije u organizacijama pa je time važna tema za struku. Ako je već tako, onda je na nama da to popravimo. Edukacija, razmjena iskustava i razgovor na temu DOP-a su razlog za 5. Sarajevo PR open“, rekla je Dobrila Močević, izvršna direktorica agencije Prime Communications.
Pokrenut je novi ciklus istraživanja na temu društveno odgovornog poslovanja u organizacijama u BiH s ciljem prepoznavanja dobrih i loših praksi čiji će rezultati biti predstavljeni na konferenciji.
izvor: Frontal