Republika Srpska
LC Waikiki otvara prvu prodavnicu u Banjaluci
Vodeći turski modni brend, "LC Waikiki", otvara četvrtu prodavnicu u Bosni i Hercegovini i prvu u Republici Srpskoj, u Gospodskoj ulici u Banjoj Luci. Ukupna investicija po otvaranju svake nove prodavnice je oko milion i po dolara, uz najmanje 30 stalno zaposlenih radnika.
Otvaranje je planirano za 18. februar, a ovdašnje modno tržište biće bogatije za veliki izbor modnih kolekcija za sve uzraste. U ponudi će biti odjeća za bebe, djecu i tinejdžere, kao i kolekcije za žene i muškarce.
Prodajni objekat u Banjoj Luci je 120. međunarodna prodavnica brenda "LC Waikiki"-ja izvan granica Turske. Jubilarna, stota međunarodna prodavnica otvorena je u Mostaru, a banjolučki objekat je 36. na Balkanu, gdje se ostvaruje gotovo 40% ukupnih prihoda kompanije od njenih međunarodnih operacija.
Iz "Waikiki"-ja poručuju da kupci u BiH imaju slične kupovne navike i dobar osjećaj za modu, baš kao i kupci u regiji. Prema prošlogodišnjoj statistici, brend je prodao 1,5 miliona komada odjeće u BiH, od čega 33% za žene, 29% za muškarce, 20% za djevojke i 18% za dječake.
Sa 120 međunarodnih prodavnica "LC Waikiki"-ja i skoro 400 prodavnica u Turskoj, kompanija sigurnim koracima ide se ka krajnjem cilju brenda da do 2023. godine počne da ostvaruje promet od 10 milijardi dolara godišnje.
"Waikiki" kao brend postoji od 1985, a kao "LC Waikiki" posluje u Turskoj od 1997. Moto modnog brenda je: "Svi zaslužuju da se dobro odijevaju".
"LC Waikiki" je učešće na međunarodnim tržištima počeo prije 17 godina. Taj modni brend je lider ready-to-wear industrije, sa 500 prodavinca u 23 zemlje i preko 24.500 zaposlenih. U BiH, "LC Waikiki" ima četiri prodavnice, od čega dvije u Sarajevu, jednu u Banjoj Luci i jednu u Mostaru.
Izvor: Ekapija.com