![](/img/s/750x400/upload/images/serbian-brends.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/a1a5e75bb9a681bd86a682994bad3adc.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/d038b548a06b72d54cb6cec303b3ba43.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/9a19715b70d1740c3077db0ee70ea284.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/b5fcf8d2ffbdccac63a7dd3f188857a9.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/4c27c91ebc118ae62c0611b6b430a00d.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/cee9f363526ff1cd0f2da060499c2d4c.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/4223a1a53edaf5a3c67c29953de6c7cf.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/c8dc82dcba50dc2c50300fca2331ca5e.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/a87aad9c52c61a09b0deb808cc2ef573.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/528bbe6a310e2e440dbe288a35338a0b.jpg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/012015/puzigacasrpskibrend/e7c6060c6e09e26c52dcb34daa71cc4d.jpg)
Zanimljivosti
Vanvremenski srpski brendovi: La bahato, Schowinizam, El mito...
Beogradski dizajner rodom iz Kikinde, Nikola Puzigaća je ime koje je ovih dana zaslužno za jednu pravu lavinu reakcija na društvenim mrežama. Riječ je o njegovoj kolekciji postera na temu "najprofitabilniji srpski brendovi".
Pošto je oduševljenost njegovim radom prešla i granice Srbije za portal index.hr on je naveo da ova serija predstavlja osobine Srba koje su najizraženije u svakodnevnom životu, ali i u poslu.
“S obzirom na komentare
izgleda da te osobine nisu vezane samo za Srbe već ih ima u cijeloj regiji pa i
u Hrvatskoj. Negdje manje, negdje više. Imamo mi Srbi i super dobrih osobina, a
kojih je više, pa na to najjasniji odgovor možemo dobiti ako se zapitamo kako
smo i kako nam je u životu", objasnio je Nikola za Index.
“Srećom oni su u manjini. Na
nivou statističke greške. Doduše, ako izdvojite recimo samo ovaj serijal
'Serbian brands' i objavite samo njega, ljudi koji nisu upoznati s ranijim
radovima odmah me proglase srbomrscem, stranim plaćenikom, jer vide nekoga ko
dira i omalovažava njihove osobine i narod, a u stvari taj narod je njihov
koliko i moj, i kad kažem da smo bahati, nije cilj da kažem samo da smo bahati
nego 'hajdemo ne biti bahati, svi, zajedno", navo je.
U svakom
slučaju njegova popularnost iz dana i dan raste, a tvrdi da je posebnu pažnju
privukla upravo posljednja serija postera: "Evo, upravo najviše pažnje
privukli su ovi radovi iako su nastali prije godinu i po dana i regularno su
bili online sve vrijeme".
A čini se da je za ovu zainteresovanost zalužan upravo blog sajt shpajz.rs koji je prvi objavio navedenu kolekciju.
izvor: Frontal