Zanimljivosti
Vanvremenski srpski brendovi: La bahato, Schowinizam, El mito...
Beogradski dizajner rodom iz Kikinde, Nikola Puzigaća je ime koje je ovih dana zaslužno za jednu pravu lavinu reakcija na društvenim mrežama. Riječ je o njegovoj kolekciji postera na temu "najprofitabilniji srpski brendovi".
Pošto je oduševljenost njegovim radom prešla i granice Srbije za portal index.hr on je naveo da ova serija predstavlja osobine Srba koje su najizraženije u svakodnevnom životu, ali i u poslu.
“S obzirom na komentare
izgleda da te osobine nisu vezane samo za Srbe već ih ima u cijeloj regiji pa i
u Hrvatskoj. Negdje manje, negdje više. Imamo mi Srbi i super dobrih osobina, a
kojih je više, pa na to najjasniji odgovor možemo dobiti ako se zapitamo kako
smo i kako nam je u životu", objasnio je Nikola za Index.
“Srećom oni su u manjini. Na
nivou statističke greške. Doduše, ako izdvojite recimo samo ovaj serijal
'Serbian brands' i objavite samo njega, ljudi koji nisu upoznati s ranijim
radovima odmah me proglase srbomrscem, stranim plaćenikom, jer vide nekoga ko
dira i omalovažava njihove osobine i narod, a u stvari taj narod je njihov
koliko i moj, i kad kažem da smo bahati, nije cilj da kažem samo da smo bahati
nego 'hajdemo ne biti bahati, svi, zajedno", navo je.
U svakom
slučaju njegova popularnost iz dana i dan raste, a tvrdi da je posebnu pažnju
privukla upravo posljednja serija postera: "Evo, upravo najviše pažnje
privukli su ovi radovi iako su nastali prije godinu i po dana i regularno su
bili online sve vrijeme".
A čini se da je za ovu zainteresovanost zalužan upravo blog sajt shpajz.rs koji je prvi objavio navedenu kolekciju.
izvor: Frontal