Republika Srpska
Nova plastična boca Nektar piva
Banjalučka pivara redizajnirala je Nektar plastičnu bocu po uzoru na Nektar flašu od 0,5 l kako bi kreirali jedinstven vizuelni identitet Nektar brenda.
Redizajn plastične ambalaže Nektar uz novu liniju za punjenje piva u plastičnu ambalažu, predstavlja finalni korak u modernizaciji Banjalučke pivare.
“Odlučni smo da u svakom momentu odgovaramo na potrebe naših kupaca. Ovaj korak je prvenstveno nastavak promjena i uspjeha koji smo postigli kroz predan rad i ulaganja u protekle tri godine na području modernizacije svih aspekata proizvodnje piva i ambalaže, a čiji rezultat smo prošle godine osjetili kroz još snažniju vezu sa našim potrošačima i povećanje prodaje. Nastavljamo da radimo s jednakim žarom, kako bismo i dalje proizvodili najbolje domaće pivo za sve „nektaroljupce“ i one koji će to tek postati,” rekao je Nikolas Peni, generalni direktor Banjalučke pivare.
Radom nove linije za punjenje piva u plastičnu ambalažu, Banjalučka pivara je obezbijedila punjenje 1500 boca piva u plastičnu ambalažu po satu, povećan je kapacitet linije i efikasnost punjenja, osiguran manji zastoj prilikom punjenja piva, umanjeno stvaranje otpada, i značajno umanjena mogućnost povreda na radu.
Redizajniranjem plastične ambalaže Nektara u Banjalučkoj pivari željeli su da i za plastičnu ambalažu kreiraju moderniju verziju najpoznatijeg brenda u koju su integrisane istorija i naslijeđe Banjalučke pivare. U vrhu boce reljefno su oslikani alati kojim se na samim počecima Pivare u 19. vijeku ručno pravilo i miješalo pivo, uz prepoznatljivi Nektar logo. Na ovaj način nastavljena je da nadogradnja Nektara kao piva s bogatom tradicijom i svijetlom budućnošću.
Proces modernizacije Pivare počeo je 2011. godine, a Banjalučka pivara je za tri godine uspjela da unaprijedi cijeli sistem za kontrolu proizvodnje i analizu kvaliteta. Banjalučka pivara će tokom 2014. godine nastaviti s velikim ulaganjima, efikasnijim upravljanjem potrošnjom energije i modernizacijom proizvodnje, pažljivo osluškujući potrebe i želje svojih potrošača.
izvor: Frontal