Banja Luka
Turistička organizacija Grada Banja Luka dobitnik nagrade Brend Leader
Banja Luka svoj prepoznatljiv turistički imidž uspješno gradi prateći svjetske trendove, pažljivo biranim inovativnim i razvojnim strategijama.
izvor: ekapija.ba
Stručni kolegijum 4. Biznis konferencije "Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014", dodijeliće sutra u Beogradu Turističkoj organizaciji Grada Banja Luka nagradu "BRAND LEADER AWARD" za poseban doprinos jačanju ugleda i konkurentnosti avanturističkog turizma JIE.
Nagrada "Brand Leader Award" se dodjeljuje na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumijevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda.
Nagrada se dodjeljuje deset godina u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapredjuju tržište, te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkuretnog tržišnog imidža Regiona.
"Banja Luka svoj prepoznatljiv turistički imidž uspješno gradi prateći svjetske trendove, pažljivo biranim inovativnim i razvojnim strategijama. Razvili smo nove turističke proizvode, među kojima avanturizam zauzima posebno visoko mjesto. Sve prednosti položaja i podneblja grada su maksimalno iskorišćene u oblikovanju atraktivnog i specifičnog turističkog proizvoda koji je sinteza svega što je u okruženju tržišno interesantno, pozitivno i prepoznatljivo s čime smo doprinijeli podizanju ugleda i povjerenja u turistišku industriju cjelokupnog regiona JIE", rekao je Ostoja Barašin direktor TOBL.