Republika Srpska
Korporativna kampanja M:tela među 25 najboljih u regionu
BANJALUKA - Korporativna kampanja za promociju usluga kompanije "M:tel", koja je proizvod agencije "Akvarius" iz Banjaluke, našla se među 25 najboljih u protekloj godini u regionu.
izvor: Srna
Priznanje je dobila na revijalnom festivalu Balkan /"Balcannes"/, održanom od 19. do 22. septembra u okviru Vikend medija festivala u Rovinju, u konkurenciji radova više od 60 agencija iz regiona, saopšteno je iz "M:tela".
"Izuzetno smo srećni što se za "M:tel" čulo i van granica tržišta na kome poslujemo. Nastojimo da budemo kreativni i inovativni, ne samo u domenu kreiranja ponude za naše korisnike, već i u sferi njihove promocije", istakao je Đorđe Mišić, izvršni direktor za marketing i prodaju kompanije "M:tel".
Kreativni koncept nagrađene kampanje bazira se na priči o četvoročlanoj porodici, njihovom komšiluku i navikama, potrebama i željama za sredstvima komunikacije koje nudi "M:tel".
Direktor agencije "Akvarius" Brankica Janković rekla je da su zaista ponosni na ovo priznanje, jer je mnogo truda, rada i kreativnosti uloženo u stvaranje ovakvog koncepta.
"Priznanje je stiglo u pravo vrijeme jer upravo ove godine Agencija "Akvarius" obilježava 20 godina postojanja na tržištu advertisinga", istakla je Jankovićeva.
Kompanija "M:tel" u saradnji sa "Akvariusom" priprema brojne zanimljive projekte koje će uskoro predstaviti javnosti.