Republika Srpska

Korporativna kampanja M:tela među 25 najboljih u regionu

BANJALUKA - Korporativna kampanja za promociju usluga kompanije "M:tel", koja je proizvod agencije "Akvarius" iz Banjaluke, našla se među 25 najboljih u protekloj godini u regionu.

izvor: Srna 

Priznanje je dobila na revijalnom festivalu Balkan /"Balcannes"/, održanom od 19. do 22. septembra u okviru Vikend medija festivala u Rovinju, u konkurenciji radova više od 60 agencija iz regiona, saopšteno je iz "M:tela".

"Izuzetno smo srećni što se za "M:tel" čulo i van granica tržišta na kome poslujemo. Nastojimo da budemo kreativni i inovativni, ne samo u domenu kreiranja ponude za naše korisnike, već i u sferi njihove promocije", istakao je Đorđe Mišić, izvršni direktor za marketing i prodaju kompanije "M:tel".

Kreativni koncept nagrađene kampanje bazira se na priči o četvoročlanoj porodici, njihovom komšiluku i navikama, potrebama i željama za sredstvima komunikacije koje nudi "M:tel".

Direktor agencije "Akvarius" Brankica Janković rekla je da su zaista ponosni na ovo priznanje, jer je mnogo truda, rada i kreativnosti uloženo u stvaranje ovakvog koncepta.

"Priznanje je stiglo u pravo vrijeme jer upravo ove godine Agencija "Akvarius" obilježava 20 godina postojanja na tržištu advertisinga", istakla je Jankovićeva.

Kompanija "M:tel" u saradnji sa "Akvariusom" priprema brojne zanimljive projekte koje će uskoro predstaviti javnosti.

Komentari
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog