Region
Željeznice Srbije kaznile odgovorne za kašnjenje voza
"Zbog višesatnog kašnjenja međunarodnog voza, koji je iz Beograda saobraćao za Bar, danas sam smijenio šefa željezničke stanice Beograd i šefa Organizacione cjeline za tehničko-kolske poslove Beograd, a umanjenjem mjesečne zarade od 20 odsto kažnjeno je ukupno sedam zaposlenih, i to otpravnici vozova u željezničkim stanica Beograd, Topčider, Rakovica i Resnik, pregledači kola u stanicama Beograd i Resnik, kao i čuvar putnog prelaza u stanici Resnik", rekao je generalni direktor „Željeznica Srbije“ Dragoljub Simonović.
izvor: Frontal
Međutim, dodaje, ovim nisu završili aktivnosti na utvrđivanju odgovornosti za nedopustivo dugo putovanje međunarodnog voza do Crne Gore i neprijatnosti kojima su putnici bili izloženi.
"Nastavili smo da utvđujemo odgovornost njihovih neposrednih rukovodilaca za učinjene propuste, - povodom kašnjenja na teritoriji Srbije međunarodnog voza koji je iz Beograda krenuo u ponedeljak uveče za Bar od devet i po sati."
Prema Simonovićevim riječima, nakon što je izvršen uvid u svu raspoloživu dokumentaciju vezanu za saobraćaj ovog voza, prikupljeni dokazi i izjave učesnika u organizaciji rada, nedvosmisleno je utvrđeno da su postojali propusti i da su disciplinske mjere preduzete u skladu sa tim, ali i da se utvrđivanje odgovornosti nastavlja.
Kao jedan od ozbiljnijih propusta dežurnog željezničkog osoblja navedena je i činjenica da u skladu sa pravilima službe nakon isključenja iz saobraćaja neispravnog vagona za prevoz automobila, voz nije nastavio svoje putovanje ka Crnoj Gori, već je zbog protesta osmoro putnika čiji su automobili bili natovareni upravo u vagon koji je imao kvar, čitava kompozicija cijele noći čeka rezervna kola u željezničkoj stanici Barajevo.
"Brzo smo utvrdili odgovornost za propuste u radu, a iz ove situacije izvući ćemo pouke kako da brže i bolje reagujemo, da nam se tako nešto više ne dogodi. Ovo će biti velika opomena zaposlenima da se ponašaju odgovorno u radu, jer ćemo rigorozno kažnjavati i znatno manje greške. Još jednom se u lično i ime „Željeznica Srbije“ izvinjavam putnicima zbog višesatnog kašnjenja i neprijatnosti kojima su tokom putovanja ka Crnoj Gori bili izloženi", rekao je Simonović i podsjetio da putnici imaju pravo na povraćaj novca od kupljenih voznih karata za ovaj voz za putovanje na teritoriji srpskih željeznica.
Generalni direktor „Železnica Srbije“ informaciju o preduzetim mjerama uputio je i ministru saobraćaja Aleksandru Antiću.