Tema nedelje
Slaba potražnja za turističkim aranžmanima, hit grupna kupovina i šoping ture
Teška ekonomska situacija u Republici Srpskoj uticala je na smanjeno interesovanje građana za turističke aranžmane u odnosu na protekle godine, a kako su nam rekli u banjalučkim agencijama najbolje se prodaju jednodnevne šoping ture. Sa druge strane sve popularnije postaju grupne kupovine.
U turističkoj agenciji Smiljić kažu da je ova godina, bar kada je riječ o novogodišnjim aranžmanima podbacila pa je tako otputovao samo jedan autobus za Budimpeštu i to u saradnji sa Zepter pasportom
To je značajno manje od prošle godine, kada je agencija zajedno sa agencijom Panorama "izvezla" 3 autobusa na 3 destinacije - Budimpeštu, Beč i Veneciju.
Budimpešta je inače uvijek aktuelna destinacija za Banjalučane. Prije svega radi blizine, ali i povoljne cijene.
Kad je riječ o odlascima na skijanje, ove godine je rezervacija daleko manje nego prethodnih godina.
Kako kažu u Smiljiću, najbolje se prodaju jednodnevni izleti - klasične šopig ture za Trst i Grac.
U ovim kriznim vremenima turstičke agencije se " dovijaju" na razne načine pa tako ove usluge prodaju putem sve popularnijih portala grupne kupovine
Na ovim portalima se usluge prodaju uz 50% popusta na neku od ponuđenih usluga uz uslov obezbjeđivanja minimalnog broja.
Prednost grupne kupovine je što obezbjeđuju masovnost, tačnije dovaljan broj putnika da bi se putovanje realizovalo
U turističkoj agenciji Panorama travel aktuelna je jednodevna šoping tura za Grac, kao i dvodnevna za Veceniju.
U stalnoj ponudi su još i aranžmani za Prag, Pariz, Rim
Inače u ponudi ove agencije su i luksuzna krstarenja, a kako nam je rečeno zainteresovanih ima.
Frontal