Društvo
Медијским кућама потребна је културолошка промјена (оРГиналан текст агенције СРНА)
ВАШИНГТОН, 24. ОКТОБРА /СРНА/ - Медијским кућама потребна је културолошка промјена - закључак је европске ИНМА конференције /Интер/националне асоцијације новинског маректинга/.
"Медијске куће требало би да проведу културолошке промјене по узору на Гугл: да запошљавају `паметније од себе` и онда да им се макну с пута, да теже јефтиним иновацијама, што је на интернету могуће, те да не награђују добро планирање, него добре резултате", рекао је Ерл Џеј Вилкинс, извршни директор америчког огранка ИНМА-е.
Он је истакао да новине и даље имају све оно што публику привлачи - забаву и информације, али промијениле су се навике купаца и платформе на којима се информације преносе.
"Штампани медиј више не може да освоји значајан тржишни удјел. Не може привући млађе читатеље ни довољан број оглашивача", сматра Вилкинс.
Он је истиче да због тога медијске куће у периоду 2011. - 2012. треба да се фокусирају на продубљивање и ширење иначе кратких форми чланака на интернету те повећање прихода из дигиталног пословања
Као закључак предавања Вилкинс је понудио цитат америчког публицисте Сета Година: "Постаје све мање важно колико садржаја можете гурнути на тржиште. Умјесто тога, све је важније колику пажњу читатеља можете побудити својим садржајем."
Јединственост садржаја и његова препознатљивост у очима потрошача нови су начини за диференцијацију медија, његову оргиналност и успјех на тржишту гдје се информације појављују дословно сваке секунде.
(Срна/Фронтал)