Intervju
Први ТвитИнтервју - Милко Грмуша: Твитер вас тјера да будете креативни
Фронтал је први медиј у Српској и БиХ који је постао активан и на друштвеној мрежи Твитер, а наш блогер и сарадник Милко Грмуша један је од најутицајнијих твитераша из Српске. Овом приликом смо одлучили попричати уз помоћ 140 твитер знакова.
Око милион и по грађана БиХ има регистрован профил на Фејсбуку. Укоилико узмемо у обзир колико људи у БиХ уопште користи интернет, јасно нам је да је у питању огромна популарност ове друштвене мреже код нас. Ипак, у посљедње вријеме све већи број људи тврди да их Фејсбук оптерећује, или једноставно речено, нервира. Такви се најчешће окрећу друштвеној мрежи Твитер и уз помоћ 140 знакова комуницирају само са онима са којима истински желе комуницирати.
Један од њих је и наш блогер Милко Грмуша, чији је лични блог један од најпосјећенијих у регији. Управо зато смо се одлучили да наш први ТвитИнтервју урадимо баш с њим.
Питао: Рашо Ковачевић
Пошто је код нас Фејсбук много популарнији, по чему се Твитер разликује од фејсбука?
Твитер је ограничен на 140 знакова колико може да стане у један твит. То правило тјера људе да буду креативнији на Твитеру, него на фејсу.
Које су по теби предности Твитера, а које Фејсбука?
Везано за претходни одговор: Твитер је креативнији, док Фејсбук омогућује широким народним масама да буду "кул". То је у неку руку хумано.
Твитер је глобално изузетно популарна друштвена мрежа. Шта мислиш који је разлог што га у РС и БиХ још увијек користи “мали” број људи?
За Твитер је неопходна изражена способност брзог сналажења у новим околностима (иначе, дефиниција интелигенције). Кварно, зар не?
Налог на Твитеру има и Влада РС, али и СНСД и неке друге партије. Како ти процјењујеш квалитет њихове комуникације на твитеру?
Не знам, нигдје нисам упратио ни Владу РС, ни СНСД, ни било коју другу домаћу партију да нешто твитају.
Каква је ситуација у региону, и по питању популарности Твитера, али и по значају коју му придају институције и јавне личности?
У регији је неспорно више јавних личности које твитују, мада што се квалитета твитовања многих од њих тиче-боље да то и не раде.
Фејсбук се у све већој мјери користи и као маркетиншко оруђе. Каква је ситуација на том пољу са Твитером на којем нема реклама?
Паметан маркетар зна да је на Твитеру сваки активан и квалитетан твитер налог-ЕПП сам по себи.
Да ли имаш неки савјет за наше посјетиоце који се можда одлуче прикључити Твитер “заједници”?
Твитер није нека древна мистерија, нека се прикључе и твитују. Ништа посебно.
А кога да “прате”?
Или ми дајте простор од пет одговора или једноставно, оне који су им занимљиви.
Због чега ти највише користиш Твитер и у којем смислу ти је користан?
Зато да бих комуницирао са људима који су ми интересантни, а које не морам нужно и лично да познајем. Корисно=едукативно.