Kultura
Коктин ”Невергрин”
Сарајево - Кокта је кренула на регионалну мисију која ће током наредних мјесеци обухватити тржишта Словеније, Хрватске, Србије, Македоније, Босне и Херцеговине и Црне Горе.
Пиће наше и ваше младости се враћа са занимљивом причом коју ће промовисати млади људи. Управо из овог разлога Кокта је направила јединствену регионалну кампању, чији је централни дио међународно такмичење под називом “Невергрин”, у склопу којег ће млади људи постати дио Коктине ТВ и Невергрин веб серије.
Кокта остаје култни бренд који је веома битан састојак живота свих генерација. Направљена је од јединственог микса састојака, укључујући шипурак, љековито биље и витамин Ц. Иако је њен рецепт најбоље чувана тајна, ипак је познато да Кокта не садржи кофеин, ацидичне киселине, или агресивне састојке који се обично налазе у газираним пићима.
У наредних неколико мјесеци Кокта ће се појавити у јавности са иновативном регионалном кампањом коју Дрога Колинска, од љета 2010. чланица Атлантик Групе, планира провести у 6 земаља: Словенији, Хрватској, Србији, Македонији, Црној Гори и Босни и Херцеговини. У склопу кампање одржаће се међународно такмичење за младе људе који ће се борити за екслузивну улогу у ТВ реклами или Невергрин веб серији, која ће се емитовати у наредних неколико мјесеци. Аудиције ће се одржати на три начина: на веб страницама www.cocta.eu, двије Невергрин аудиције и то у Драмском позоришту у Београду, 05. марта 2011. и ММЦ Студио у Загребу, 11. Марта 2011. или директном аудицијом коју ће одржати Кокта путујући промотери.
Међународни жири у саставу: Александар Радивојевић, сценариста и филмски критичар из Београда, хрватска звијезда необичне репутације Ела Дворник и српски глумац Сергеј Трифуновић ће одабрати 6 младих звијезда. Управо ове младе звијезде ће постати заштитна лица Коктине регионалне кампање и главни актери Кокта ТВ и Невергрин веб серије.
Росана Турк, Дрога Колинска регионални бренд менаџер, вјерује да је Кокта и даље најпрепознатљивији бренд у региону: “Кокта је постала дио нашег културног идентитета и поносна сам што имам задатак да учествујем у креирању приче нашег омиљеног пића које припада нашој и вашој младости. Задовољна сам што ћемо активно укључити младе људе, који имају шансу да се покажу у најбољем свјетлу на веб и ”живим” аудицијама. Дошао је тренутак када ћемо поново увјерити свијет да Кокта младост и њен нови креативни изглед спаја младе генерације, које посматрају Кокту другачије од нас.”