Republika Srpska
Фејсбук жели бити на енглеским дресовима
Највећа друштвена интернет мрежа Фејсбук у преговорима је са Фудбалском асоцијацијом Енглеске у жељи да постане нови спонзор енглеске репрезентације.
Према сазнањима "Дејли мејла", власници Фејсбука нуде двоструко више новца него што износи садашњи уговор са дугогодишњим "Нешннвајд". Изражено у цифрама - Фејсбук нуди 40 милиона фунти (око 45 милиона евра).
Америчка компанија, која баш и нема много искуства са директним спонзорством, жели да се додатно популаришу и кроз фудбал, а не смета јој ни неуспјех Енглеза на Мундијалу у Јужној Африци.
Челници Фудбалске асоцијације Енглеске, очигледно, желе да иду у корак са временом и сматрају да би им нови спонзор који "регутује" углавном млађу популацију донио нове навијаче, а "Дејли мејл" примјећује да би, ако Енглеска направи "пристојан тим" могао да буде и угрожен запис пјевачице Лејди Гаге која има 10 милиона присталица на својој Фејсбук страници.
Грађевинска компанија "Нешенвајд" после 11 година прекида сарадњу са ФА, тако да би требало очекивати да фудбалери енглеске репрезентације убудуће на тренеркама имају лого новог спонзора.
Та компанија понудила је уочи Мундијала нови спонзорски уговор од 20 милиона фунти за четири године, али су челници ФА вјеровали у успех репрезентације на Мундијалу па су тражили више новца ...
Осим Фејсбука, ФА преговара и са компанијама О2, Оранге, Блекбери.