Politika

Кампању за Тадића ради Комјунис

Опозиција направила још један корак, док се од власти још чека обзнана имена кандидата за предсједника Републике.


Већини грађана то можда изгледа небитно, али о политичкој утакмици може одлучити правилно креирана и вођена кампања у тој мјери, да су у развијеним земљама са вишевјековним демократским традицијама некад битнији људи који раде кампању, него сами политички кандидати.

Кампању за СДС и Огњена Тадића на предстојећим изборима ће радити маркетиншка агенција Комјунис (Communis), која је једна од највећих маркетиншких агенција у региону, са канцеларијама у Београду, Сарајеву, Скопљу и Софији. Избор тако велике маркетиншке агенције можда говори да су и у СДС схватили да је то један од важних корака до побједе у на изборима.

На прошлим општинским изборима у Српској, за кампању СДС је била задужена агенција Алта Аxис, коју води модни креатор Давор Сладаковић. Алта Аxис је за те изборе креирала визуелни идентитет кампање СДС и слоган Боже правде.

Комјунис је настао 2002. године након трансформације агенције С Тим Бејтс Сачи&Сачи (S Team Bates Saаtchi&Sаatchi), једне од првих агенција у бившој Југославији.

У Босни и Херецговини имају око 40 запослених у Сарајеву, а раде за велике компаније попут Рајфајзен банке, Меркатора, Бањалучке пиваре, Пошти Српске; док у Србији раде за Државну лутриј Србије, Књаз Милош, Уни Кредит банку, Мерцедес Бенц, Цепптер и друге велике компаније.

Комјунис је проглашен за најкреативнију агенције у Србији за 2009 . годину.

Komentari
Twitter
Anketa

Koliko ste vi lično zadovoljni 2024. godinom?

Rezultati ankete
Blog