Kultura
ББЦ бесплатно и издашно рекламирао У2
Када је у марту прошле године изашао албум ирског састава У2 ''Но лајн он д хорајзон''(No line on the horizont), ББЦ га је издашно рекламирао. Прво логом У2=ББЦ, концертом на крову њихове зграде који је имао и пренос на радију, линковима за онлајн продају и интервјуом у емисији Зејн Лоува на Првом програму.
Иако су их због тога многи нападали у јавности (између осталих и члан парламента из министарства за културу, Најџел Еванс), ББЦ је тек недавно издао сапштење у коме критикује рад својих уредничких и рекламних тимова, објавио је Гардиан.
“Уреднички тим Радио 1 подсјетио је извршне продуценте и промотере да размотре осуде поводом беспотребног истицања, и разлику између извјештавања о новом умјетничком раду и комерцијлне промоције", стоји у саопштењу.
Менаџмет сектора за маркетинг (сектор одговоран за лого "У2=ББЦ") подсјетио је на потребу да се на вријеме консултује уређивачка политика ББЦ-ја за савјет око осјетљивих ствари, као што је комерцијални интерес.
Уредници за маркетинг, комуникацију и публику похађаће једном мјесечно сесије за рад са трећом страном.
"Примили смо к знању налазе и извукли поуку за будући рад”, пише у закључку овог документа.
Из читаве рекламне кампање могло се закључити да је национални ''Бритиш Броаудкастинг Корпорејшн'' нераскидиво повезан са групом У2.
Милиони фунти медијксог простора на радију, телевизији и интернету, који су добијени путем наплате таксе за јевни сервис од грађана Британије, поклоњени су на тај начин бенду.