Kultura

ББЦ бесплатно и издашно рекламирао У2

Када је у марту прошле године изашао албум ирског састава У2 ''Но лајн он д хорајзон''(No line on the horizont), ББЦ га је издашно рекламирао. Прво логом У2=ББЦ, концертом на крову њихове зграде који је имао и пренос на радију, линковима за онлајн продају и интервјуом у емисији Зејн Лоува на Првом програму.


Иако су их због тога многи нападали у јавности (између осталих и члан парламента из министарства за културу, Најџел Еванс), ББЦ је тек недавно издао сапштење у коме критикује рад својих уредничких и рекламних тимова, објавио је Гардиан.

“Уреднички тим Радио 1 подсјетио је извршне продуценте и промотере да размотре осуде поводом беспотребног истицања, и разлику између извјештавања о новом умјетничком раду и комерцијлне промоције", стоји у саопштењу.

Менаџмет сектора за маркетинг (сектор одговоран за лого "У2=ББЦ") подсјетио је на потребу да се на вријеме консултује уређивачка политика ББЦ-ја за савјет око осјетљивих ствари, као што је комерцијални интерес.

Уредници за маркетинг, комуникацију и публику похађаће једном мјесечно сесије за рад са трећом страном.

"Примили смо к знању налазе и извукли поуку за будући рад”, пише у закључку овог документа.

Из читаве рекламне кампање могло се закључити да је национални ''Бритиш Броаудкастинг Корпорејшн'' нераскидиво повезан са групом У2.

Милиони фунти медијксог простора на радију, телевизији и интернету, који су добијени путем наплате таксе за јевни сервис од грађана Британије, поклоњени су на тај начин бенду.

 

Komentari
Twitter
Anketa

Koliko ste vi lično zadovoljni 2024. godinom?

Rezultati ankete
Blog