Republika Srpska

Посветити пажњу туристичким брендовима РС

БАЊА ЛУКА - Туристичка организација Републике Српске и локалне туристичке организације наредне године највећу пажњу посветиће садржајима и дестинацијама које већ јесу или треба да постану туристички бренд Српске, изјавио је в. д. директора Туристичке организације РС Тихомир Љубојевић.


Љубојевић је прецизирао да је првенствено ријеч о зимским центрима и националним парковима, авантуристичком, бањском и сеоском туризму, као и да је у плану организовање кружних путовања и спортског лова и риболова.

"Наш програм активности за 2010. годину у центру пажње имаће израду Стратегије развоја туризма до 2020. године и Закона о туризму, пошто је Влада РС препознала туризам као профитабилну привредну грану", рекао је Љубојевић новинарима послије радног састанка са представницима локалних туристичких организација РС.

Према његовим ријечима, учесници овога скупа презентовали су стање у туризму локалних заједница и предложили конкретне активности које би у наредном периоду значајно унапредиле и промовисале ову област.

Љубојевић је додао да је данашња вишечасовна расправа о овим темама дала велики допринос активностима стручних тимова ангажованих на писању стратегије развоја туризма и закона о туризму који треба да буду основа и оквир у коме ће убудуће дјеловати туристички радници на републичком и општинским нивоима.

Радном састанку, који је у организацији Туристичке организације РС одржан данас у Административном центру Владе РС, присуствовао је министар туризма и трговине РС Предраг Глухаковић са сарадницима, представници Привредне коморе РС, чланови стручних тимова за израду стратегије и закона о туризму, професори на Природно математичком факултету и туристички радници у општинама Српске.

 

Komentari
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog