Društvo
Твитосфера у Бањој Луци
Одржана је прва радионица ПР Клуба под називом "Твитосфера", на којој је представљена најбржа растућа друштвена мрежа данашњице. Учесници радионице су имали прилику да сазнају све могућности које Твитер нуди, како компанијама и брендовима тако и појединцима али и да сазнају које Твитер опасности и кризне ситуације може проузроковати и како на такве случајеве адекватно реаговати.
"Твитер, као и неке друге друштвене мреже, треба схватити као благодет, као јединствени и неисцрпни извор инспирација и сугестија који може да освјежи и инспирише многе аспекте пословања. Са друге стране, Твитер омогућава да свој бренд позиционирамо кроз активну конверзацију директно са сваким појединачним клијентом, један на један, за шта би нам у офлајне свијету требало много
На Твитосфери су учествовали ПР и маркетиншки професионалци који су, како кроз теоретске поставке тако и кроз практичне примјере, сазнали како најбржу растућу друштвену мрежу користити у свом раду и раду са клијентима, подузетницима и менаџерима и њиховим запосленицима и како компаније и брендове промовисати те пратити клијенте и конкуренцију.
Једнондевну радионицу су пратили и новинари који су сазнали како Твитер може бити од помоћи при проналажењу тема, праћењу извора и истраживања
"Твитер би морао бити врло значајан канал комуникације свакој компанији без обзира на њену величину и географску позиционираност али би требао бити и битан индустријским медијима и маркетиншким и ПР агенцијама, политичким странкама, државним институцијама. Твитер је информативан, интерактиван, брз, једноставан, свјеж и страствен и са таквим карактеристикама је потпуно логичан предвиђени тренд о расту броја корисника који се у појединим земљама мјесечно увећава и за 1.400 посто", каже Драгана Ђермановић.
Твитосфера је прва радионица ПР Клуба, новог едукативног пројекта који има за циљ да ПР практичарима, кроз једнодневне радионице на одређену тему, поред теоретских знања и искустава врхунских предавача, омогући и стицање практичног знања. Предавачи ће бити угледни ПР стручњаци са практичним искуством и доказаним резултатима на пољу којим ће се бавити ПР Клуб, а учесници ће одмах радити на планирању и примјени знања.