Republika Srpska
Интернет оглашавање претекло телевизијско
ЛОНДОН - Први пут у историји, Интернет оглашавање премашило је вриједност оглашавања на телевизији, показују подаци из прве половине ове године.
Према истраживањима компанија Интернет Адвертајзинг Биро и Прајсвотерхаускуперс (Internet Advertising Bureau, PricewaterhouseCoopers), вриједност оглашавања на Интернету је порасла 4,6% у односу на исти период лани, достижући тржишни удио од 23,5%. Насупрот томе, ТВ оглашавање пало је за 16% спуштајући се на удио од 21,9% тржишта.
Како преноси британска тв станица ББЦ, рецесија је убрзала миграцију маркетинга на дигиталне технологије, а повољне услове за развој онлајн оглашавања створили су и убрзани раст корисника Интернета, раст тржишта оглашавања на претраживачима и велики развој мобилног интернета.