Republika Srpska
Меркатор уводи лупе за бољу видљивост двоструког означавања цијена
САРАЈЕВО - Меркатор први у БиХ уводи нови систем двоструког означавања малопродајних цијена на полицама. Од октобра ове године ће сви купци у Меркаторовим трговинама бити у могућности да на лицу мјеста провјере повољност куповине одређеног производа.
„На овај начин пружамо могућност и за додатном контролом кућног буџета, јер Меркатор двоструким означавањем помаже купцима да сами одлуче приликом избора потребних производа различитих паковања истог произвођача или истог производа различитих произвођача. Чак и у случајевима када се паковања неких артикала смање од стране добављача биће у могућности да провјере у коликој мјери је то промијенило вриједност коју добијају за свој новац приликом куповине у Меркатору. Меркатор купцима нуди највећу додану вриједност, широк асортиман квалитетних производа, висок ниво услуге и конкурентне цијене производа. Двоструким означавањем цијена на полицама купци имају прилику да се увјере у истинитост наших тврдњи." - истакао је Харис Кускуновић, директор Меркатора БХ.
Новина је и то да ће Меркатор купцима који имају потешкоће са видом обезбиједити и лупе како би им цијене на регалним картонима биле лакше видљиве. Све информације око начина на који ће купци моћи користити лупе објаснит ће им на продајним мјестима особље Меркатора.
Јасна Брадвица, Главна федерална тржишно-туристичка инспекторица истакла је: „Закон о заштити потрошача прописује истицање цијена, али тај закон не обавезује продавца да на овај начин истиче цијене. Ово је веома позитиван тренд и представља помоћ сваком потрошачу приликом доношења одлуке о куповини."
Менсуд Лакота, Секретар Удружења потрошача БиХ додао је: „У вријеме рецесије када се кућни буџет код 50% породица своди на потрошњу за основне животне намирнице, онда и свака конвертибилна марка добија на вриједности, стога није риједак случај да грађани трагају за нижом цијеном прехрамбених производа. Пракса коју уводи Меркатор говори о добром пословном обичају и новом односу према потрошачу. Сматрам да је Меркатор овом акцијом доказао да цијени своје потрошаче."