Društvo

Абсолут вотка, лансирала серију за геј популацију

Перно Ришар је лансирао је лимитарно издање Абсолут вотке у САД, намијењено геј популацији, у склопу обиљежавања 40. годишњице Стоунвол немира.


„Абсолут прајд" је препознатљива по дизајну са дугиним бојама, симболом геј прајд параде. Биће доступна у малопродајним трговинама од овог мјесеца, саопштено је из компаније Перно Ришар, власника бренда Абсолут. Произвођача вотке, која је од шведске постала француска, у неизвјесној трци са америчким улагачима.

„Уз многобројна спонзорства лезбејских, гаy, бисексуалних и трансвеститских заговарачких група и ЛГБТ-темастких огласа, Абсолут је један од наших највећих савезника унутар заједнице", истакао је Нил Ђулијано, предсједник организације ГЛААД (организација која се бори и заговара права за хомосексуалну популацију).

„Ове године ГЛААД слави 20. годишњицу партнерства са Абсолут-ом, што је директно финансирало нашу иницијативу заговарања у медијима, и омогућило нам да промијенимо срца и умове помоћу животних прича ЛГБТ људи", додао је Ђулијано.

Етикета лимитираног издања између осталог наводи: „Буди поносан на оно што јеси и дозволи правим бојама да заблистају. Абсолут конзумирају поносни људи од 1879."

 

Komentari
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog