Društvo

Bob Garfield o propasti tradicionalnih medija na Weekendu.17

U eri kada informacije kruže brže nego ikada, digitalna revolucija mijenja način na koji konzumiramo vijesti i zabavu.

Tradicionalni medijski modeli, koji su decenijama bili temelj našeg informisanja, suočavaju se s neizbježnom propasti. Povezivanjem masovnih medija i masovnog oglašavanja, nekada smo vjerovali da će ovaj model trajati zauvijek. No, danas je jasno da je ta epoha završila.

Na ovogodišnjem Weekend.17, američki novinar Bob Garfield donosi uvide o krahu tradicionalnih medija u digitalnoj dobi. Na panelu „Dead Man Walking“ razotkriće kako je digitalna revolucija uništila unosnu simbiozu medija i oglašavanja, koja je nekada smatrana prirodnom silom poput gravitacije. Smatra da baš kao što je industrijska revolucija uništila ručni rad i zanatska zanimanja, digitalna revolucija uništila je poslovni model koji je medije i oglašavanje učinio tako unosnima.

Sada se ti mediji bore za opstanak, dok se giganti društvenih medija poput Fejsbuka i Gugla bogate i zajedno ostvaruju više prihoda od oglašavanja nego top 500 izdavača s kojima se zajedno tajmiče. Prekomjerna količina sadržaja na internetu ruši stope oglašavanja, što dovodi do toga da izdavači više ne mogu finansirati kvalitetan novinarski rad.

Je li zaista došao kraj ere tradicionalnih medija? Odgovore potražite u Rovinju.

 

Izvor: weekend.hr 
Twitter
Anketa

Da li će novi američki predsjednik Donald Tramp učiniti svijet boljim mjestom za život?

Rezultati ankete
Blog