![](/img/s/750x400/upload/images/Fotografije%202/NenoCooks%20s%20Podravkom%20na%20Mostarskom%20sajmu.jpeg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/052023/podravkamostar/1b39e66bb51650dd4440d7d443ca2f99.jpeg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/052023/podravkamostar/790a07f18f1f4310a6ee4e0a025eec29.jpeg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/052023/podravkamostar/1273c9737c7a1e67b61c4cd8200bed59.jpeg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/052023/podravkamostar/1953171b9518bbed2a137c46e6fdee09.jpeg)
![](/img/s/750x400/upload/images/gallery/foto/052023/podravkamostar/cefa2c3214845eb1d321021549232bf3.jpeg)
Vijesti
Podravkin izložbeni prostor najzabavnije mjesto na Međunarodnom sajmu privrede u Mostaru
Nutrition fair s Mišelom Tokićem i Nenom Svjetlanovićem (FOTO)
Ovogodišnji nastup kompanije Podravka u fokus je stavio predstavljanje i provođenje nove Nutritivne strategije kroz edukaciju, razgovore i pripremu zdravijih obroka ali i jedinstvenu zabavu na Paviljonu 1 Mostarskog sajma kojemu je ovo 24. izdanje.
Svi posjetioci su već u srijedu mogli da isprobaju razne delicije, a i danas, 05.05.2023. u 14:00 sati imaju priliku prisustvovati jednom od NUTRITION FAIR događaja. Riječ je o edukativnim radionicama na temu: Funkcionalni Nutricionizam, Povezanost Uma i Hrane, Sportski Nutricionizam, Uradi sam – u okviru koga gosti pripremaju zdrave napitke i obroke poput Hydration Drinks/ Protein Smoothie/ Power bars, skupa s Mišelom Tokićem, Podravkinim promotorom kuvanja.
Ipak, najviše zanimanja izazvao je svojevrsni specijalni kulinarski show uživo sa Nenom Svjetlanovićem, influenserom satiričarem i jednim od najzanimljivijih kuvara na Instagramu i TikToku, koji je poznat pod svojim Instagram imenom NenoCooks. Posjetioci nisu krili oduševljenje burgerima iz Nenine kuhinje i humusom iz Mišelove, a imali su priliku obogatiti svoje kulinarske vještine novim trikovima i otkriti kako nije teško pripremiti ručak s manje soli.
Podravkina nova Nutritivna strategija do 2027. vodič je kompaniji u razvoju novih i obnavljanju postojećih receptura proizvoda, kako bi potrošačima u svim prilikama osigurali dostupne zdrave i visokokvalitetne proizvode adekvatne hranjive vrijednosti i provjereno izvrsnog ukusa. Strategijom Podravka potvrđuje posvećenost društvenoj odgovornosti i usmjerenost na zdravu, uravnoteženu, visokokvalitetnu i održivu prehranu kroz razvoj novih i inoviranih proizvoda te će svoju široku ponudu proizvoda nastaviti prilagođavati i nadopunjavati u skladu sa zdravstvenim preporukama, prehrambenim trendovima te potrebama i željama potrošača. To uključuje proizvode s manjim udjelom soli i dodanih šećera, obogaćene vlaknima, bjelančevinama, vitaminima i mineralima, kao i proizvode bazirane na voću, povrću, mahunarkama, cjelovitim žitaricama, biljnim izvorima proteina i slično.
Frontal