SARS-CoV-2
Da li svakodnevica prelazi u ''online mode''?
Kako bismo doprinijeli u borbi protiv epidemije COVID-19, prisiljeni smo da ostanemo kod kuće, stoga su mnogi počeli da rade iz udobnosti svojih domova, a Internet je postao vodeći izvor zabave i opuštanja.
Mobilne aplikacije za meditaciju, digitalni časovi fitnesa i onlajn kursevi kuvanja su u porastu. ''Zoom'', videokonferencijska platforma koja trenutno vrijedi oko 40 milijardi dolara, postala je jedna od najznačajnijih kompanija s obzirom da je potreba za videokonferencijskim pozivima porasla, jer je polovina planete prinuđena da radi od kuće zbog strogih mjera karantina.
Prema
pisanju magazina ''The Economist'',
prosječni dnevni prikazi video snimaka na Jutjubu porasli su za 600% od 15. marta,
u poređenju sa ostatkom godine. Podloge za jogu prodaju se kao toaletni papir.
Džo Viks, trener koji je svoje treninge objavljivao na Jutjubu, primijetio je
da se broj pretplatnika na njegov kanal udvostručio, nakon što je započeo sa onlajn
časovima fizičkog vaspitanja za djecu
koja trenutno nisu u mogućnosti da potroše višak energije u školi ili u igri
napolju.
Čak i prije
pandemije, lјubitelјi fitnesa su se pitali da li web platforme, poput Pelotona,
mogu zamijeniti teretane, a ta debata će se dodatno zahuktati ako dođe do
zatvaranja teretana zbog finansijskih poteškoća do kojih dovode mjere
suzbijanja epidemije.
U
posljednoj sedmici marta, aplikacija za meditaciju ''Headspace'' zabilježila je
19 puta veći broj korisnika koji su uradili vježbu smirivanja, a broj onih koji
su uradili vježbu ''uokvirivanja anksioznosti'' se povećao 14 puta. Čini se da bi ograničenja zbog
COVID-19 mogla dovesti do rasta u ovim sektorima, s obzirom da su mobilne
aplikacije za mentalno zdravlje bile u usponu i prije pandemije.
Frontal/D.M.